Wat na de puckababy? puckabag of niet?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lovely2011, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Hoi meiden,

Mijn dochter slaapt sinds dat ze een week of 4 is in een puckababy en dat gaat super..
    Af en toe slaapt ze overdag zonder, als die in de was zit bijvoorbeeld en de ene keer gaat dit goed en de andere keer niet, dan wordt ze boos, en veel huilen.

Ze kan er nog wel even in, maar ben me toch alvast aan het voorbereiden voor als ze er dalijk niet meer in kan.

Wat hebben de mama's gedaan die ook een puckababy gebruikt hebben??

De puckabag aangeschaft? En wat zijn de ervaringen daarmee?

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier een normale slaapzak. Maargoed het was al een extreem slechte slaper dus dat bracht weinig verschil. Als ze een goede slaper was geweest waren we misschien wel voor the bag gegaan.

3. andreams

andreams Bekend lid

19 feb 2010
    895
    127
    43
    Zaandijk
    Wij hebben ook de Puckabag aangeschaft, maar achteraf gezien was het eigenlijk niet nodig geweest. We hebben hem denk ik meer uit angst voor slapeloze nachten aangeschaft. Uiteindelijk was de oplossing hier om sokjes over de handjes van m'n zoontje te doen in een iets dikkere/stuggere slaapzak, en dat hoeft dus niet per definitie de Puckabag te zijn.

4. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Wij zijn vanaf een maand of 5 gaan oefenen met 1 armpje uit de puckababy. En dan wisselen welk armpje eruit. Dat ging goed. Toen oefenen met beide armpjes eruit en toen overgestapt naar een gewone slaapzak. Ging prima, wij waren ook bang voor slapeloze nachten, maar dat viel reuze mee.
    Toen onze mannie zich eenmaal kon omdraaien, bleek het een buikslaper en was het hele probleem opgelost.

5. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    @Superjollie

Ojaa met die armpjes omstebeurt kan ik ook wel eerst proberen als voorbereiding..

Ja bij mij is het ook groot gedeelte gewoon angst voor een gebroken nacht, aangezien ik die weinig heb gehad ;)
    Moet het maar gewoon eens een keer proberen, want het is wel een goede slaper.

6. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Wij hadden echt precies hetzelfde: met de puckababy was onze zoon een hele goede slaper en dat wil je heel graag zo houden :D
    Succes!

7. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Wij hebben hem niet meer in de Puckababy gedaan na zijn prikjes want volgens cb mocht hij dan 24 uur er niet in en dat ging eigenlijk goed en hebben hem dus ook weggelaten. Maar wat een uitkomst was het de eerste maandjes! Hopelijk gaat het bij jullie ook goed!

Deel Deze Pagina