Drinkbeker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door grasspriet84, 30 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    ha meiden!

Ik heb een nogal eigengereid mannetje van ruim een jaar. Ik vind dit allereerst helemaal niet erg. Hij ontdekt de wereld op zijn eigen manier en is vrij zelfstandig. Maar nu het volgende..

Normaal drinkt de kleine uit een rietjesbeker, maar de laatste twee dagen drinkt hij amper wat. Als ik hem uit mijm beker laat drinken, doet hij dit graag. Dit gaat nog niet zo goed, dus hij krijgt maar een paar slokjes binnen. Lang niet genoeg. Normaal drinkt hij drie a vier volle rietjesbekers op een dag en daarbij komt het overige vocht uit eten nog. Ik heb geprobeerd om eerst een paar slokjes uit mijn beker en daarna rietjesbeker. Dit ging ecen goed, maar dat wilde hij niet meer.

Ik heb een antilekbeker van difrax staan, maar die weigert hij. Op een of andere manier vindt hij de dichte bovenkant niets. Alleen om mee te spelen. Van de tuitbeker heb ik de tuit eraf gehaald en dit ging ook niet.

Welke drinkbeker zou ik het beste kunnen aanschaffen?

2. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Heb je al eens geprobeerd om hem de rietjesbeker in handen te geven op een moment dat hij Is afgeleid? Tijdens het wandelen of als hij tv kijkt bijvoorbeeld. Vaak gaat het dan gedachteloos naar binnen.

3. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Ja, heb ik ook geprobeerd. Hij drinkt dan een paar slokjes en dan duwt hij de beker weer weg.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou blijven oefenen met een gewone beker. Dat hij nu wat minder binnenkrijgt is niet zo erg, zeker niet nu het wat koeler is. Hij krijg nog genoeg ander vocht binnen. Met een fles melk, goede fruit en groentehap en een paar slokjes drinken krijgt hij al genoeg binnen.

5. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    shotglaasjes... Klein, makkelijk hanteerbaar voor die klantjes.

Hier wordt door mijn 18-maander ook het liefst uit een bekertje gedronken, wat nogal eens omgaat. Wat niet erg is want hij drinkt alleen water. Ik gebruik gewoon de normale plastic Ikeabekers die ik maar voor 1/3 vul.

Deel Deze Pagina