Ontzettende pijn in onderbuik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hallo allemaal, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal

13 apr 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,
    Ik heb er al het één en ander over gelezen maar ben toch nog benieuwd naar jullie mening! Ben bijna 34 weken en voel me prima, los van de moeheid en mega maagzuur wat ik al heb vanaf dag 1!

Vandaag een lekker druk dagje, beetje opruimen en poetsen. Vervolgens nog even de stad in. Voelde me al niet super maar ach... Na ruim een uur kreeg ik ontzettende buikpijn (moest plassen), maar dit was niet te houden. We zijn wel direct naar huis gegaan, maar de stekende pijn in de onderbuik heeft toch wel ruim een half uur aangehouden, ben niet kleinzerig, maar dit was wel erg heftig! Wat denken jullie indalingsweeën?? Heb ook wel af en toe dikke steken rechtsonder in mijn buik met het fietsen, maar dit was gewoon mijn hele onderbuik.

Moet ik me zorgen maken, graag jullie mening!

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik denk persoonlijk dat je lichaam je even terug aan het fluiten is maar bij twijfel natuurlijk altijd even bellen met je vk.

3. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Kan van alles zijn, maar ik denk dat Sterre gelijk heeft, of idd indalingsweeen, die waren bij mij zeer pijnlijk.

Voel je je vandaag beter? Geen gekke dingen vannacht? Anders je vk bellen hoor!

4. nono

nono Niet meer actief

Hier sluit ik mij bij aan.

5. NYmama80

NYmama80 Actief lid

16 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad gewoon even je verloskundige bellen. Kan een blaasontsteking of indaling zijn. Hoop dat je je beter voelt.

6. Hallo allemaal

13 apr 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief van jullie! Het gaat wel beter hoor! Alleen nog lichtelijke druk in onderbuik! Niet echt een harde buik, maar wel vervelend! Doe het dan toch maar lekker rustig aan wil nog steeds te veel aangezien het verder goed gaat! Hou jullie op de hoogte.

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Pijn bij plassen? Misschien urine ff laten checken

8. Hallo allemaal

13 apr 2013
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee gelukkig geen pijn bij het plassen! Dankje;)

9. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt ook blaasontsteking hebben zonder pijn bij het plassen, misschien goed om even je urine te laten controleren.
    Ik krijg buikpijn als ik te druk ben geweest en veel gebukt heb, misschien dat t bij jou ook ligt aan dat je te druk geweest bent.

Deel Deze Pagina