Dag dames, Sinds gisteravond +/- 22.30 had ik de hele tijd kramp/voorweeën die duurde tot 3.00 uur snachts. Vanmorgen begon het weer rond 9.00 en rond 14.00 hield het langzaam aan weer op. Vanmorgen controle bij vk gehad (buik voelen hartje luisteren) en dat was goed. Maar nu is de baby verdacht rustig.. normaal gesproken is dit echt zijn stuiter uur wat wel aanhoud tot een uur of 23.00/24.00 maar hij beweegt niet en reageert niet als ik hem por. Heb wel tussendoor harde buiken en dat mijn baarmoeder samentrekt. Kan dit de reden zijn dat hij zo rustig is? Of moet ik me zorgen maken?
Ik zou bellen voor je eigen gemoedstoestand! Dat is mij op het hart gedrukt, bij verandering van patroon baby te bellen. beter 1 keer te veel dan 1 keer te laat.
Mijn vk zei vandaag nog tegen mij dat het normaal is wat minder te voelen tegen het einde van de zwangerschap, maar dat hij wel moet reageren als je contact maakt. In jouw geval zou ik dus wel even bellen. Inderdaad beter een keer te veel dan een keer te weinig
Bij mij ging het net zo. Op de momenten van voorweeen was hij een stuk rustiger. Volgens de vk was dat normaal. Maar als je je zorgen maakt, gewoon bellen.
Bellen! Misschien verwijzen ze je door om een ctg te laten maken. Daar kunnen ze ook gelijk op zien of er ook echte wee activiteit te zien is. In de laatste weken zijn ze erg waakzaam voor verminderde beweging.
Hoi meiden, Net wanneer ik wou bellen kwam hij weer in actie gelukkig dus heb uiteindelijk niet meer gebeld. Ga het wel in de gaten houden en dan evt bellen mocht ie weer zo rustig zijn en blijven. Bedankt voor jullie berichtjes
Heb even meegelezen en fijn dat je kleine weer helemaal aanwezig is Ook mijn vk zei dat ik ten alle tijden gewoon kan bellen, helemaal in een situatie als dat van jou
Las van de week ook dat de baby rustiger wordt door zich voor te bereiden op de bevalling of zo iets.. Dus misschien is dat bij jou ook wel zo Gelukkig heb je hem weer goed gevoeld
Fijn dat uk goed van zich heeft laten horen! Ik vroeg me vanmorgen precies hetzelfde af als jij. Ik heb veel last van ( vroege..) voorweeen. Heb dan urenlang elke 3-4 of 5 min een harde buik, en dat gaat echt door van eind van de middag tot middenin de nacht. Gelukkig doen ze niks, dus mag het zonder weeen remmers proberen. Maar ons meisje was vanmorgen dus ook heel rustig na een avond en nacht voorweeen. Normaal is ze super druk. Vraag me dus af of de kindjes er ook een soort van moe van worden? Iemand enig idee?