Hallo Ik ben een beetje ongerust over de ademhaling van mijn 4 maand oude zoontje. Hij ademt sinds de geboorte al vaak onregelmatig maar hij doet het nog steeds en ik ben er niet gerust op. Soms als ik ga kijken lijkt hij niet te ademen ik zie of hoor niks, dan neemt hij een diepe zucht om vervolgens wel hoorbaar te gaan ademen. En soms haalt hij ook echt heel snel en langzaam door elkaar adem. Is dit echt wel normaal?
Ik weet niet hoelang, maar met Giulian heb ik ook heel lang bezorgd door het huis gelopen. Ik was ook als de dood dat hij zomaar overleden zou zijn. Zijn ademhaling was ook zo "raar" soms... Ieeew. Maar nu is het alweer heel lang "gewoon". Bij twijfel altijd de ha bellen, hoor,
Mijn vriend heeft dat nu ook, soms wordt ik snachts wakker en is het echt stil, en blijft het stil....even schrik en dan ineens een diepe zucht, even normaal ademhalen en dan weer minder. wat het is geen idee
ik heb het zelf ook, dan wordt sape wakker en dan geeft hij mij een por en dan adem ik weer verder. als je het niet vertrouwd met de kleine, zou ik gewoon even langs de HA gaan.
dank jullie wel, ik heb het net ff nagevraagd op de inloop en het schijnt dat je het wel vaker hoort. Ik blijf het wel eng vinden maarja dat komt ook wel omdat ik zo mega smoor verliefd op hem ben
Allebei mijn jongens hadden dit, en volgens mij ademen alle jonge baby's nog onregelmatig, valt alleen niet altijd op, heeft met de ontwikkeling van de longen te maken.