Mijn halfbloedjes, hebben dezelfde braziliaanse papa... maar zijn toch wel weer heel verschillend Oudste lijkt meer beetje aziatisch.. wordt wel heel snel wat donkerder in de zon, maar is vrij licht getint... en heeft steil haar, wat beetje golvend wordt als het langer is.... Jongste is iets getinter en heeft meer krulletjes
Wat een prachtige meiden Joyce! Wat een prachtige lichte haartjes. Ik heb zelf een jochie, half maroc, half nl. Hij is ook lichtgetint (wel iets meer dan jouw oudste dochters) en heeft ook vrij licht haar (wel donkerder dan jouw oudste dochters). Zal zo wel even een foto plaatsen. Spoileralert: hij is echt SUPERknap )
Misschien een leuke match voor Yarah? Op de eerste foto is hij een half jaar Op de tweede foto net een jaar Hij begint nu echt zullllke leuke krulletjes te krijgen. Wacht ik zal nog een lachende foto en een foto van zijn krulletjes oploaden
he meid even voor jou nog wat fototje`s deze zijn recent!!! ons moccapuntje met superkroes koppie hahaha
Mijn dochtertje van 14 maanden is half Surinaams/Marokkaans om het makkelijk te houden. Ze is licht getint met bruin krullend haar en helder blauwe ogen. Echt een beautyqueen om te zien alleen post ik geen foto's van mijn kind online.
@Debby: mooie bos haren heeft je meid! @Babyhope: wat heeft je meissie een pretkoppie zeg Al vanaf de geboorte zit er zo'n pretkop op, echt geweldig! Nog 1 foto'tje van mijn bolle boosje
Ik dacht dat ik hier al gepost had.. Maar niet dus haha. Mooie kindjes zie ik voorbij komen! Ik ga ff zoeken Mijn popje, papa komt van curacao en heeft ook indianenbloed in zich (sint lucia) en ik ben Ned. Bekijk bijlage 236826
@ Babyhope: Wauuw wat een ogen en die haren en hihi wat een schatje! Als ik de mannelijke versie van haar krijg, dan wauw (A). Hehe kunnen ze samen daten later
Ahhhhh allemaal mooie kindjes!! Hier is een halfbloedje on the way. Half nl half arubaans. Ben zo benieuwd hoe hij eruit zal zien.
Hahaha idd bij deze ze zijn dus al uit gehuwelijkt linana ja haha ze is ook echt een lachuhbekkie ze huilt haast nooit
Antilliaanse wangen? Die hoor ik voor t eerst! whahahaha Ja de jongste is echt eeb lachebek, kleine clown Jou ventje is ook een knapkop zeg zo fijn gezichtje!