niet? Ik hoor het echt heel vaak! Valt me ook wel op dat veel antilliaanse kindjes van die lekkere bolle wangetjes hebben
Wat een mooie kindjes allemaal!! Hier mijn dochtertje. Ze is half antilliaan(curacao), 1 kwart Surinaams en 1 kwart Nederlands. Papa= Antilliaan en lekker donker, mama=half surinaams/half Nederlands en heel erg wit!!! Der haartjes zijn droog met slag en nat fijn gekruld. Voor mijn gevoel ziet ze er steeds anders uit op de foto. Maar wat is ze toch mooi en vrolijk, hahaha. Spreekt een trotse mama hier
Hè ecl. in mijn album staan foto's van jolisa met na geboorte en 4a5 weken later. Bij geboorte gewoon stijl en zacht haar nu droog kroes krullen hahaha
Ik baal toch wel. Zie al die kindjes met dikke bossen haar en mijn poppie heeft nog net gee kale kop haha.
Onze zoon is half nl en half antiliaans en is heeel licht en heeft blauw/grijze ogen en donkerblonde haartjes . Als je hem naast een volbloed hollands kindje legt zie je wel een tintje. maar door zijn blauwe oogjes zou je hem 100 % nl geven . waarschijnlijk gaan de blonde haartjes wel krullen worden maar daar is het nog te kort voor nu om te zien de enkele lange haren zit wel slagen in. er is niets over te zeggen dus en CB blijft zeggen dat hij na een goede zomer zn kleurtje zal krijgen . Ben benieuwd hihi Wat een poppies allemaal btw
Wat een prachtige kindjes. Moooooooooi Onze dochter is kwart indonesisch.(telt dat ook mee? ) Ik had een mini-me van mijn man verwacht dus hele donkere ogen en donkere haartjes. Dat was net na de geboorte ook zo. 9 maanden later ziet ze er zo uit.
@KimJayce, Leuk mannetje! Mijn zoontje heeft ongeveer dezelfde afkomst als jouw zoontje en is ook zo'n witte toetie nog Ook blauw/grijze ogen nu nog, maar aangezien hij maar 8 weken is kan dat nog veranderen. Ik had echt een mini-me versie van mijn vriend verwacht, wat hij qua uiterlijk ook is, maar zijn kleurtje heeft die van mama gekregen (A) @Pixie Tuurlijk telt dat, is ook een "half"bloedje toch Ik denk dat haar haartjes wel weer donker worden. Mijn broertje had als peuter witblond haar met bruin/groene ogen, dat is nu donkerbruin haar geworden Wel mooi, grote blauwe ogen en dan misschien donker haar :O Die zal de jongens van zich af moeten schudden haha
Leuk topic dit! Dane is half Antilliaans/half Nederlands, bij de geboorte was hij helemaal blank. Nu heeft ie een tintje
Wat een supermooie kindjes! Wij hebben een oer-Hollands mannetje met blauwe ogen en witblond haar. Ik zie hier wel leuke meisjes voorbij komen waar hij later zo mee thuis mag komen! En mama van Dane: wow, wat heb jij een mooi mannetje, echt een stoere kerel!
Ons meisje half spaans half nederlands In het begin erg donker nu is ze blond Bekijk bijlage 238890 Bekijk bijlage 238893
Haha hier hetzelfde! Alleen dochter heeft hele donkere ogen. Maar ze is wel erg blond! Maar man was de eerste jaren ook redelijk blond! Nu bijna pikzwart, dus wie weet haha