Hij is dus erg donker, hele bruine ogen en donkerbruine haren. Mongolen vlek boven zijn billen zit er ook nog steeds. Allebei zijn we redelijk donker, maar niet zó donker. Dus ergens in de familie zit iets. Zo grappig, helemaal omdat onze 2e zoon blond met blauwe ogen is!
Wat een mooie kindjes heb ik voorbij zien komen! En Aszz, wat grappig dat jullie zo´n donker kindje hebben gekregen. Hihi, nergens kunnen achterhalen waar dat ´iets´ vandaan komt? Mijn dochter is half nl, kwart Antilliaans en kwart Colombiaans. Blond, groene ogen en een hele lichte huid. Naast nederlandse kindjes zie je het wel en in de zomer wordt ze super bruin! Bekijk bijlage 241347
@Lola: mooie meid zeg! apart ook dat blonde haar, want ik zie ook echt wel dat het een buitenlandse meid is hoor Even een vraag aan alle mama's met een kindje met lichte ogen. Wanneer werd voor jullie duidelijk dat de kleine lichte ogen zou krijgen/houden? Mijn zoontje is nu 2,5 maand en heeft nog steeds grijs/blauwe ogen met hele lichtbruine spikkels erdoor (alleen een kring rond de pupil). Zijn ogen zijn vanaf de geboorte alleen lichter geworden qua kleurverschil. Aan beide kanten komen lichte ogen voor, variërend van amberbruin tot groen/grijs, dus ik zit me af te vragen wanneer we weten wat voor oogkleur het gaat worden
Nou zelf geen halfbloed-kindje, maar heb wel 2 halfbloed-oppas-kindjes gehad... Helaas geen foto's van, maar waren beiden antilliaans (curacao) met nederlands... Meisje (oudste) heel blank, veel sproetjes, groene (heel licht) ogen en blonde kroes... Zooooooooooooo'n mooie meid! Zoontje getint, egale huid, bruine (op t zwarte af) ogen en gitzwart, maar ontzettend stijl haar... Gewoon n lekker ventje dus... P.s. Wat n mooie foto's... Met nog mooiere kindjes hiero...
@ Linana, ja apart he? Het grappig is, ze heeft 2 plukken kroeshaar in haar haren. Haar haren zijn onhandelbaar, op de foto ziet het er redelijk uit, maar die kroesstrengen zijn weggewerkt! hihihi.. En over de kleur ogen gesproken. Die kleine meid van mij had in het begin bruine ogen met een blauwe gloed, maar het werd na een maand steeds lichter en lichter. Toen was het meteen duidelijk. Maar de kleur ogen die jij beschrijft heeft het dochtertje van een vriendin ook gehad. Die is inmiddels 9 maanden en laatst zag ik haar weer en toen dacht ik, ja die worden/zijn bruin. Daarvoor was het steeds blauw/grijs met een bruine rand en idd spikkeltjes. Vorige maand ook nog zo. Maar ogen kunnen lang kleuren hoor. Mijn dochter heeft sinds een half jaar groene ogen. daarvoor waren ze blauw! hihi! En dus met ruim 2 1/2 jaar kleurde ze nog!
@Lola, prachtige meid zeg. Ik vind dat je hier wel goed kunt zien dat ze mixed is. Mooi ook die kleur haren! @zj84, ben heel benieuwd
Lola wat een mooi meisje! Beetje het zelfde als ik vroeger! Verandert wel heel erg met ouder worden. In iedergeval bij mij! Heb nu donkerbruin haar, hele fijne krulletjes en ben echt blank qua huidskleur(je ziet alleen dat mijn ondertoon anders/meer geel is) en wordt sneller bruin. zoals ik al eerder, bij mijn dochtertjes foto's, heb geplaatst; ik ben half Nederlands half Surinaams.
foto van toen hij anderhalve maand was en daarna eentje van nu. Merk wel dat wanneer hij in de zon komt hij meteen bruin wordt. Zijn papa heeft trouwens ook blauwe ogen en ik heb bruine ogen. Zijn papa is trouwens de halfbloed
Wat jullie ook al zeggen, Timme heeft ook echt die gele ondertoon in zijn huid. Zeker als je hem ziet naast andere kindjes. Had ik nooit verwacht omdat zijn papa ook maar kwart is...
Ahh zo mooi die kindjes met die lichte ogen!! Mijn dochter heeft echt gewoon een zwarte kleur ogen.. Je ziet bijna de pupil niet eens. Is al vanaf het begin zo dus ik denk dat dat ook wel blijft.. Haar papa heeft het ook. Vind dat toch wel jammer..
@ Lola: nou ben super benieuwd, wat het ook wordt het is voor mij toch het mooiste ventje van de wereld haha. We zijn heel benieuwd wat het gaat worden @ZJ: Oooh wat een snoepie! Mooie grote blauwe ogen ook. Hoezo bruin is dominant? haha Over die gele gloed gesproken; die heb ik ook heel duidelijk in mijn huid. Mijn zoontje is toch nog wat 'blanker', maar hij heeft niet die roze ondertoon die nederlandse kindjes vaak hebben. Wel grappig om hem en zijn neefje van 7 maanden samen te zien, dan is het net duo penotti. Hij een blanke baby en zijn neefje is echt een donkere baby incl kroeshaartjes/krulletjes.
Prachtige kids zeg ! Onze dochter is kwart indo. Best nog wel.donker vind ik zelf. Lijkt precies op papa. Onze zoon lijkt wat lichter maar is pas 3wkn dus nog wat jong. Mmm pakt de foto niet. Probeer zo even vanaf de computer.
Weer hele leuke foto's en oh zo schattige mooie mixjes Is altijd weer een leuke verrassing wat t gaat worden!! Ik moet nog even wachten, maar wordt steeds nieuwschieriger hier haha.. Ik heb volgende week een 3d echo, dan zal k zeker vragen als ze al haar heeft hihi. Had ergens gelezen dat ze dat wel al kunnen zien, niet de kleur ofzo maar wel als ze al haren heeft. Want volgens mij is dat vaak zo bij buitenlandse donkere kindjes. Zou ik wel leuk vinden een flink haar bosje, kan ik straks leuke haardingetjes mee doen