Timo en Papa je ziet dus dat me vriend duidelijk indisch is en Timo een halve kaaskop hij word steeds blonder Ojah die Turkse Pizza was voor mij
zal mijn halfbloedje ook even posten...n leuk om al die halfbloedjes zo te zien hoor papa is half molukker en ik ben nl mijn zoon net geboren zwart haar met blauwe ogen en nu 9 mnd oud, blond haar met bruine ogen
Hebben jullie mix-kindjes ook n Mongolenvlek (blauwige geboortevlek) op hun onderrug? Mijn oma komt uit Indonesië en mijn zoontje heeft zon vlek. Best typisch met 2 Hollandse ouders.
Nee mijn zoontje niet. Of nou ja heeeel licht misschien bij de geboorte. Mijn neefje is volbloed marokkaans en die had wel een grote. Hij is nu bijna 5 en je ziet het nog.
mijn zoontje (kwart fillipijns, kwart nederlands en half belgisch had (en heeft nog steeds) er heel veel op zijn rugje. Het grappige is dat ik en mijn broertje het ook hadden als baby en echt volbloed belgisch zijn. Maar omdat ik zo donkere ogen en haar heb en ook een licht kleurtje denken we dat er bij mij ook bij mijn verre voorouders wat buitenlands zit.
nee hier ook geen vlek. Wel een half marokkaans meisje met blond haar een blauwe oog. Ook wel bijzonder.
Hier ook geen vlek, half anti, kwart pools en kwart indo is mijn ventje Wel nog steeds lichte ogen, donkere haartjes en een lichte huid
Hier ondanks half anti, kwart suri en kwart nl geen vlek! Ook ik "hoopte" op lichte ogen aangezien ik en mijn broers en zussen allemaal blauw/grijze ogen hebben ondanks dat mijn vader suri is met bruine ogen en donkere huid (lichte ogen zitten wel ook aan zijn kant in de fam.). Maar ons dametje heeft toch echt bruine ogen en vindt het prachtig
Wat een mooie kindjes allemaal, maar deze kleine dondersteen is wel supercute! Hier trouwens geen halfbloedje hoor, maar witblond en knalblauwe ogen
Even een upje!! Echt te mooi om die kleine mooie kindjes te zien. Is bij iedere foto weer een leuke verassing.. Nog ong 60 daagjes dan mag en kan ik hier ook een fotoje komen plaatsen hihi. Kan niet wachten tot we ons wondertje in onze armen kunnen sluiten. En ook ben ik erg nieuwschierig of ze op papa of mama lijkt! Greetz moi
Mijn zoontje is kwart Italiaans en 3/4 Nederlands. De lange wimpers herken ik, ben er gewoon jaloers op Hij had heel donker haar toen ie geboren werd, maar dat is verleden tijd.
Hier ook weer even mijn oudste. Wij zijn allebei Hollands, maar ergens in de familie zit iets. Zeer waarschijnlijk van mijn kant uit, want ik heb meerdere hele donkere familieleden. En die wimpers *zucht*