Hoihoi, Mijn dochter eet heel graag van een lange lepel van Nutrucia. Volgens mij zat deze in een babydoos. Die van ons is groen, maar het zou kunnen dat ze in meerdere kleuren verkrijgbaar zijn. Weet iemand waar ik deze zou kunnen krijgen, of zijn er misschien mensen die deze lepel niet gebruiken? Ik hoor graag van jullie. Alvast heel erg bedankt! Gr. Mariska
Hey, dat is wel een idee. Kan sowieso Nutricia eens een mailtje sturen. Nee heb je, ja kan je krijgen
Ik heb nu al een mailtje terug dat ze me kosteloos 2 Olvarit lepels toezenden. Vrees dat dat niet de lepels zijn die ik bedoel.. Maar dat zullen we zien. Tot die tijd zijn mensen met Nutricia lepels nog steeds erg welkom bij mij
Ik kan je helaas niet verder helpen, maar ik moet even zeggen wat een fantastisch mooie foto heb jij in je banner staan zeg. Práchtig! Hopelijk vind je snel de goeie lepel!
Hoi vruchtje, Omdat ik meerdere merken lepeltjes heb, maar van deze lepel eet ze erg goed. Dan maakt ze een iets mindere knoeiboel Ik vind hem zelf ook prettig vasthouden vanwege de lange steel. Groetjes Mariska
ja deze zijn dus echt goed heb je helemaal goed hi hi ik heb ze hier ook en helaas kan je er og niet bij helpen vind ze zelf ook super fijn...
Ja ze zijn fijn he? Misschien zijn er mama's die ze niet prettig vinden... Heb zelf nog wat Olvarit-lepels voor eventuele gegadigden?
ja ze zijn zeker erg fijn vooral als je ze wilt leren zelf te eten hi hi ook makkelijk en zeker het knoeien blijft beperkt
Hoi, dat is super! Ik zal je mijn adres even pb-en. Wil je me laten weten wat de verzendkosten zijn en wat je voor de lepel wilt hebben? Groetjes en alvast bedankt!
Ik was ook opzoek naar deze lepeltjes. Voor wie ze nog wilt hebben, ik heb contact opgenomen via de chat op de site van Nutricia. De volgende dag had ik twee lepeltjes kosteloos via de post van hun ontvangen. Perfecte service!