Wat zijn de eerste "spelletjes" die je met een baby'tje kunt doen de eerste maand? Ik zing en praat tegen Can als hij niet slaperig is, maar zijn er nog meer dingetjes die leuk / interessant voor hem kunnen zijn?
hmm wij hebben het grote papa boek gekocht boordevol spelletjes voor elke leeftijd zou even moeten opzoeken wat er voor die leeftijd in staat tho en eh.. ik ga zo weg dus dat zit er niet in maar je kan natuurlijk altijd zelf even in de boekwinkel snuffelen of er wat van je gading in staat volgens mij was de eerste maand van slalommen en fietsen met papa zegmaar.. bewegingen met de beentjes dus zal eens boven kijken.. maar geen garanteis over wanneer je eht antwoord krigjt wnat ik ben niet zo vaak langdurig online
Met 1 maand interesseerde onze dochter zich nog niet in spelletjes. Gezichten vond (nogsteeds) ze wel reuze interessant. Vooral die van mama, die moet ze zich goed inprenten. Dus: voeten op tafel en baby op je benen leggen zodat ze je goed kan zien. En dan tegen haar praten, gekke gezichten trekken, eten, drinken, allemaal interessant. Zo ook bij papa. In maand 2 kijkt ze langer naar mensen wiens gezichten er anders uit zien. Hoe afwijkender van wat ze gewend is, hoe interessanter. De buurvrouw met glimmende piercings is toch wel het meest interessant.