Kind overleden bij wandeling over snelweg (Novum) - Een kind is dinsdagmiddag overleden bij een aanrijding op de A22 bij Beverwijk. Zijn vader ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. De twee liepen om nog onbekende reden over de snelweg, meldt de politie. De 36-jarige vader uit Beverwijk en zijn 8 jaar oude zoon, eveneens uit Beverwijk, werden tijdens hun wandeling geschept door een bedrijfsauto. De bestuurder kon de aanrijding niet meer voorkomen. De aanrijding vond plaats op de A22 in noordelijke richting omstreeks 15.30 uur. De toedracht wordt nog onderzocht. http://binnenland.nieuws.nl/569434/kind_overleden_bij_wandeling_over_snelweg Verschrikkelijk! Vraag me echt af wat die man dan deed met zijn kindje op de snelweg
Vaag verhaal! Liepen ze op de vluchtstrook of echt midden op de rijbaan? Zal dan het laatste wel zijn, maar hier kun je echt weinig van maken nog... Wel heel erg, hoor... Je vraagt je wel af wat zo iemand bezield heeft om daar met een kind te lopen...
Nee er is nog niet meer over bekend, heb het net al afgespeurd. Misschien vandaag... Maar ja als het ongeluk niet voorkomen had kunnen worden dan lijkt het me wel dat ze op de rijbaan liepen...
Ja, idd. Ook moeilijk voor de man die ze aangereden heeft, trouwens. Die zal voorlopig niet lekker meer slapen, denk ik Lijkt me zo erg! Zeker als het om een kind gaat... Bah! Heb er helemaal een knoop van in mijn maag...
Dit staat in de telegraaf: Vader jaagt kind dood in Van onze correspondent BEVERWIJK - Een 8-jarig jongetje is gistermiddag op de A22 ter hoogte van Beverwijk om het leven gekomen bij een mislukte zelfmoordpoging van zijn vader. De man is in kritieke toestand overgebracht naar het ziekenhuis. De 36-jarige Beverwijker stak terwijl hij zijn zoontje op zijn arm droeg rond halfvier plotseling de snelweg over. Een bedrijfswagen schepte het tweetal. Het kind overleed ter plaatse aan zijn verwondingen. Volgens ooggetuigen liep de vader met zijn zoontje op de vluchtstrook. Aanvankelijk bestond het vermoeden dat hij met autopech was gestrand, totdat duidelijk werd dat het een zelfmoordpoging betrof.
ziek!!! Beetje jammer dat het hem niet gelukt is. Sorry hoor, maar kan echt kwaad worden van die mensen die zelfmoord willen plegen en daar zoveel mensen bij willen betrekken. Het leven van anderen in gevaar brengt. En ook nog eens in het nieuws wil komen! Die vent is ziek!
Ik hoop dat ze die vent weten bij te brengen, en dat hij de rest van zijn leven kapot zal gaan van schuldgevoel (als hij niet opnieuw zelfmoord probeert te plegen tenminste). Smerige ***egoïst om zijn kind mee de dood in te nemen...walgelijk!!!!
Ja ik snap echt niet hoe mensen erbij komen om hun kinderen in hun lijden mee te nemen?! Ik vind dat heel egoïstisch! Misschien maar goed dat het hem niet gelukt is in dit geval want het verliezen van een kind is volgens mij het ergste wat er is!
Oohh wat erggggggggggg!!! Wat zielig voor dat kind!! En die rotzak leeft nog?? Verschrikkelijk!! HOE krijg je het over je hart om je kind mee te nemen naar de dood die jij zo graag wilt.. Jeetje.. Rip ventje..
God..arme kleine lieve mannetje Als vader moet je echt zó ver heen zijn, en zó radeloos zijn. Zelf niet meer willen leven, maar ook je kindje niet meer willen laten leven...hoe erg moet het dan zijn geweest? Ben je zo kwaad en teleurgesteld in de wereld dat je het zelfs niet meer je zoontje aan wil/kan doen? Ik kan me niet voorstellen hoe slecht het leven moet zijn geweest voor die man, ik weet alleen dat het leven nu nóg veel slechter zal zijn voor hem.... Arme kleine lieve mannetje...8 jaartjes pas. Je had zo groot kunnen worden, je had zoveel nog kunnen doen en leren. Je had nog mee kunnen maken dat je verliefd werd, en huilen van het lachen met je studiemaatjes. De eerste keer stomdronken over straat zwalken en je de volgende dag voor je kop slaan....arme lieve kleine man, alles is je nu ontnomen...zo oneerlijk en zo onterecht...je had nog nergens zelf voor kunnen kiezen. Zoveel mensen zouden jou nog gekoesterd hebben, zoveel iefde had je nog kunnen zien, ontvangen en geven. Ik hoop dat je er niks van gevoeld of gemerkt hebt, dat je rustig bent heengegaan en dat je het nu in ieder geval beter hebt. Arme moeder....
En die vent neemt niet alleen een kind mee... hij zorgt ook voor een trauma bij de bestuurder van die auto en andere ooggetuigen! Echt diep, dieptriest
Verschrikkelijk voor dat kereltje , bah ... vind het ook superegoistisch om te proberen op deze manier er een eind aan te maken en zoveel mensen achter te laten met een trauma .. hoop ook dat hij het overleefd en dan moet leven met de ellende die hij heeft veroorzaakt !!
female81, heel mooi geschreven!! Is er eigenlijk een moeder?? of staat daar nog niets over geschreven?