NEW YORK - Een baby kwam zondag in New York ter wereld, nadat zijn 21-jarige ouders waren omgekomen door een fataal verkeersongeluk. Het stel was per auto onderweg naar het ziekenhuis om hun eerste kind te krijgen, toen een andere auto op een kruispunt op hen inreed. De aanstaande ouders raakten hierdoor zo ernstig gewond dat ze het ongeval niet overleefden. Hulpverleners lieten de zoon van het stel ter wereld komen op de plek waar het ongeluk was gebeurd. De baby is met ernstige verwondingen naar het ziekenhuis gebracht, meldden Amerikaanse media zondag. Agenten onderzoeken nog hoe het ongeluk gebeurde. Een van de automobilisten die bij het ongeval was betrokken, zou zijn gevlucht. Ook zouden andere mensen gewond zijn geraakt. Bron: telegraaf Bijzonder, maar vooral verschrikkelijk nieuws. Zal je maar gebeuren dat je als opa en oma ineens je zoon/dochter kwijt bent en je kleinkind het (hopelijk) wel overleefd. Hoop dat ze kunnen achterhalen wat er precies is gebeurt.
oh nee had nog zo gehoopt dat het goed zou komen pffff heftig ook voor de familie direkt 3 mensen kwijt
wat erg dit. jemig ik heb geen woorden! de veroorzaker nog gevlucht ook! pffff..echt.. de ouders nemen waarschijnlijk ook de naam van het kindje mee het graf in..... ooooo wat is dit heftig voor de famillie!
Ik las net dat de baby de naam van de vader heeft gekregen. De ouders zijn ook al begraven, ze waren, als ik het goed heb, van het joods orthodoxe geloof. Daar is het normaal om al zo snel begraven te worden. De rillingen lopen over je rug als je zulke dingen hoort en helemaal als je dan ook de baby het niet heeft overleefd. Hopelijk vinden ze de veroorzaker, kleine pleister op de wond, maar zo iemand moet toch weten wat de gevolgen van zijn/haar actie zijn geweest.