Ik woon in Belgie maar mijn kind heeft toch echt alleen de Nederlandse nationaliteit hoor. Mijn man is Turk en dat moet zelfs speciaal aangevraagd worden dan mijn kinderen ook die nationaliteit krijgen. Ik weet niet of het in ieder land anders is dan? Miss was het vroeger wel zo hoor dat je dan de nationaliteit kreeg waar het kind werd geboren, maar kan me voorstellen dat het is veranderd omdat mensen op die manier wel heel simpel aan een verblijfs vergunning komen. Ach het maakt ook niet uit als het kindje maar gezond is
wij zijn maandag teruggekomen met het vliegtuig uit turkije en toen was er ook een arts aan boord en op de heenvlucht ook al. Ik denk dat er zoiezo wel veel artsen zijn op de wereld. En zo'n vliegtuig is best groot kunnen veel mensen in, dus ook artsen, misschien zitten er ook wel meerdere kassieres in, ik zeg maar wat. Dus zo typisch is het niet.
Mja maar toch, er zullen ook veel vluchten zonder arts die toevallig meegaat zijn! en dan hoor je toch vaak niet dat er zoiets gebeurt.. dat vind ik best typisch