Hoe laat wakker?

Discussie in 'Prematuur' gestart door iniemienie, 28 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iniemienie

iniemienie Actief lid

23 feb 2006
    241
    0
    0
    Verzorgende in de thuiszorg
    Hallo Meiden!

Even een kort vraagje.....
    Nova word al een hele tijd om 06.00 uur wakker. En dan heeft ze gewoon honger en is ze gewoon wakker. Ik vroeg me af hoelaat jullie skattie's 's ochtends wakker worden. Ik vind 06.00 wel erg vroeg. Weten jullie hoe ik het misschien een uurtje kan rekken. Het maakt trouwens niet uit hoelaat ze naar bed gaat, ze word gewoon altijd om 06.00 wakker.

Nou ik ga maar weer werken en lees het straks wel weer, ben benieuwd of ze nu de enigste is of dat er meer kleintjes zo vroeg op zijn.

Oja, na 45 minuten wakker te zijn en gegeten te hebben, valt ze toch weer in slaap.....

Groetjesssssssss

2. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Danischa gaat om 18:30 naar bed.
    En word rond 8:30 weer wakker...

Mij hoor je niet klagen hoor

:)

3. iniemienie

iniemienie Actief lid

23 feb 2006
    241
    0
    0
    Ohhhhhhhhhh wat lekker!
    Nou dat deed Nova eerst dus ook maar sinds ik weer werk word ze dus om 06.00 wakker.......
    Om half 9 gaat ze naar bed en word dus om 06.00 wakker. Ik wil ook dat ze 08.30 wakker word, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!

4. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Sorry, ook hier een langslapertje......half zeven naar bed en op zijn vroegst half 8 wakker.... Zelfs nu nog, nu we 's avonds geen pap meer geven, maar na de groentehap en yoghurt naar bed brengen....

Sommige kindjes zijn gewoon ochtendmensen vrees ik, de kinderen van een kennis worden ook altijd om 6 uur wakker, die zijn nu 4 en 3 jaar oud. De ouders zijn zelf ook ochtendmensen, maar 6 uur vonden ze wel erg vroeg.....

Wordt ze wakker van jou 's ochtends of is het ook zo in de weekenden?

5. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

pfffff dat is wel vroeg zeg!
    ik geef chedella bij de laatste fles 3 lepeltjes rijstebloem in haar gewoone fles en nu merk ik dat ze s, morgens goed doorslaapt.
    hier is het soms wel pas 9 uur :confused: en als ik zelf dan niet opsta is het soms half 10!

laatste fles krijgt ze om 21.30

6. iniemienie

iniemienie Actief lid

23 feb 2006
    241
    0
    0
    Nou dan ga ik dus die pap er ook maar weer bij doen...... Hopelijk helpt dat wel want 06.00 is idd wel erg vroeg! Maar als ze heeft gegeten om 06.15 dan valt ze om 07.00 toch weer in slaap. Dus ze word denk ik echt wakker van de honger.

Goede tip die pap fles.... Ik ga het vanavond maar eens mee beginnen.
    Ik ben daar destijds mee gestopt omdat de kinderarts en CB zeiden dat ze dat niet meer nodig heeft. Maar dames bedankt! Ik ga het toch proberen!

Ik hou jullie op de hoogte!

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Sam krijgt nu rond half8/8 uur haar laatste fles met bambix groeipap erbij (2 schepjes) en dan wordt ze rond half 9's ochtends wakker. Er was ooit een lange tijd dat ze pas rond 10 uur wakker werd, dat was pas uitslapen :D

8. iniemienie

iniemienie Actief lid

23 feb 2006
    241
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Nou het is nu dus half 7 en ik zit alweer beneden met met meissie. De fles pap heeft nog niet echt geholpen helaas......... 06.10 was ze weer wakker, eerst kletst ze wa en als het te lang duurt voordat er iemand komt dan gaat ze huilen, dus er zit niks anders op als er dan toch maar uit te gaan.....
    Maar misschien is ze idd een ochtend mens vind het alleen zo raar dat ze 3 kwartier later toch weer moe is en weer gaat slapen, dan was ze toch niet helemaal wakker of wel dan?
    Nou ik probeer het nog wel even met de papfles en anders wachten we maar totdat ze wel door slaapt tot een uurtje of half 8-8 uur.....

9. minke

minke Actief lid

Hallo,

Onze zoon was ook altijd een uitslapertje. 's Avonds om 8 uur op bed en om een uur of 9 maakte ik hem dan maar weer wakker. Twee weken terug begon hij 's nachts te spoken, telkens rond een uur of 4 klaarwakker en alles bij elkaar schreeuwen... :S (arme buren, hihihi). Nu slaapt hij gelukkig weer de nachten door, alleen is hij elke ochtend om half 7 wakker... Ben heel blij dat hij 's nachts weer slaapt, maar 's ochtends een uurtje langer zouden we hier ook helemaal niet erg vinden!

Groetjes Minke

10. iniemienie

iniemienie Actief lid

23 feb 2006
    241
    0
    0
    Nou Minke dat was hier ook zo.... Het is nu sinds ik volgens mij werk dat ze zo vroeg wakker is..... En pffff zou het heerlijk vinden als ze gewoon rond half 8-8 uur wakker zou worden. Gelukkig slaapt ze wel aan een stuk door hoor. Maar het is 's ochtends zo vroeg he? :(

11. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Mika is nog jong, en heeft verschillende tijden dat hij wakker wordt. Meestal tussen 5 en 7. Mijn vraag is hier eigenlijk, wanneer mogen ze langer dan 8 uur zonder voeding dan? Als ik jullie tijden lees...

Deel Deze Pagina