Witte bloedcellen in urine, nu al 1,5 week na ab kuur

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chilleke, 31 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hoi,

Wie herkent dit?

Mijn dochter is nu bijna 2 weken geleden. Erg ziek geweest (noro +rhino + Urineweginfectie). Ze heeft een week in het ziekenhuis gelegen. Daar heeft ze 3 dagen ab gehad. De 20ste is nog een keer urine afgenomen via plaszakje maar kennelijk bleven de waarden "dubieus ". Toen geprobeerd te catheriseren, dit lukte niet. Controle afspraak gemaakt voor vandaag. Daar zouden ze weer gaan proberen te catheriseren... (Een andere) arts vond dat vandaag niet nodig en wou wederom met plaszakje proberen. Vanmiddag gebeld en der zaten nog steeds witte bloedcellen in de urine :( dus nu moet ik morgen om 10 uur op de kinderafdeling zijn waar dus ze gaan catheriseren voor een schoon urine monster. Iets zegt me dat daar weer de zelfde uitslag uitkomt.... Maar dan...?
    Zit nu beetje te malen, wat het nou kan zijn ... Ze heeft geen koorts en is verder het makkelijkste en vrolijkste kind ter wereld...
    Maar dacht misschien heeft iemand hier wel ervaring...dan hoor ik dat graag.

Bedankt voor het lezen alvast!

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Waarschijnlijk zullen ze urine op kweek zetten en kijken wat er voor bacteriën in de urine zitten en daar de ab op afstemmen..

Succes! Catherisatie is niet leuk bij die kleintjes..

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Nou het is gelukt... Na heeeeeeeel veel moeite. 2 ka's aan de pas geweest... Nu wachten op de uitslag

4. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Ze heeft wel kort de ab-kuur gehad Wat kwam er nu uit? En wat hebben ze gedaan?

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Nou de urine was schoon (gelukkig) nu op kweek gezet... Maandag hoof ik daar meer over

Arts vond her dus goed dat er gecatheriseerd was

Deel Deze Pagina