Hier heeft ze nog steeds vaak de hik op de tijden dat ze die in de buik ook had. Kan er bijna de klok op gelijk zetten. Verder was het in m'n buik een friemelkont, voelde haar altijd kriebelen met de vingers en voeten. Toen ze geboren was bleef ze dat doen en nu nog. Zeker tijdens het drinken of knuffelen.
Mijn jongens waren erg druk in mijn buik, nu nog steeds. Wel als baby heel makkelijk moet ik zeggen. De jongste (jongen) had ook erg vaak de hik in mijn buik. En was als baby erg gulzig met drinken aan de borst. Nu nog steeds erg proppen met eten. Mijn dochter was heel rustig in mijn buik, maar als ze bewoog met temperament. Nu is zij een meisje die zich prima vermaakt, heel rustig, maar temperament van hier tot tokio. Mijn 4e is tot nu toe nog rustiger als mijn dochter, dus wie weet.
Wat grappig meiden om het allemaal zo te lezen! de meeste herkennen het dus wel en zien vergelijkingen... ik ben erg benieuwd hoe ons mannetje in het echt zal zijn
Ja, bij ons wel. Mijn dochter was in de buik heel rustig. Ik voelde haar heel de dag niet en als ik dan even rustig zat na het eten, begon ze een paar uurtjes te schoppen en daarna ging ze tegelijk met mij slapen. Toen ze geboren was, was ze inderdaad ook een hele moeie baby, die heel veel slaap nodig had.
Ja hoor ik voelde in de nacht nooit iets en nu slaapt hij vanaf de 5e week al lekker door! De hik had hij vaak in mijn buik en nu nog steeds best regelmatig hihi. Groetjes paula
In de buik mega druk, zelfs een keer na een uur terug moeten komen bij de vk ivm jogging foetus. Ik werd bont en blauw geschopt en lag er vaak wakker door. Nu is ze bijna 10 maanden en nog steeds mega druk. Heel veel trappelen met haar benen de hele dag. Naast het lichamelijk drukke gedrag is het een heerlijk kind die zichzelf zo een uur kan vermaken en altijd heeeeel goed slaapt na alle activiteiten.
Mijn dochter was actief in mijn buik en ook nu ze vier nog heel energiek en beweeglijk. Ze had ook vaak haar handje op haar hoofd bij de echo, ook bij haar geboorte en nu slaapt ze nog steeds het liefs in die houding
mijn dochter was erg rustig in mn buik, zo rustig dat ik om de dag een ctg kreeg! ze is nu nog steeds erg rustig, vermaakt zichzelf urenlang enz. de 2e is een stuk drukker, voelde hem met 13 weken al, met alle echo's een druk kind gezien en dat is ook te voelen, placenta ligt nu aan de voorkant en dat is maar goed ook, hij kan me soms echt pijn doen.
Ja, enorm. Mijn oudste dochter was heel rustig tijdens. Zwangerschap. Ze vertrouwden de ctg ook vaak niet omdat ze altijd lag te slapen....en na de bevalling deed ze idd ook bijna niks anders dan slapen. Mijn jongste dochter daarentegen was echt een trubbelig kindje in mijn buik. Toen ze geboren was, was ze meteen heel alert en slapen dat vond ze maar niks. Tis nu nog steeda 2 handen vol terwijl mijn oudste heerlijk rustig is. Het heeft gelukkig allebei wel wat!
Hier een drukke baby in de buik gehad, en is nu ook erg druk. De echoscopiste vond hem toen ook al zo druk en zei ook dat het vaak is dat als ze in je buik druk zijn dat ze dat na de geboorte ook zijn. Die van mij ligt echt geen moment stil! Constant met benen en armen aan het bewegen. Weet niet of het toeval is (is pas mijn eerste) maar bij mij klopt het dus wel.