Als eerste, geen idee of ik het bij het goede onderwerp plaats Maar dan de vraag. In oktober gaan wij naar de Canarische eilanden en wij moeten dus nog een buggy kopen. Hij moet wel plat kunnen want L.iam is dan ongeveer 5 maanden. Aangezien we dus gaan vliegen wil ik niet de bugaboo meenemen omdat er altijd zo gegooid en gesmeten wordt met alles. Wie o wie heeft er goede tips/ervaringen met een buggy die dus in ligstand kan en tegen een stootje kan?
Wij hebben een koelstra simba t3. Vind het een fijne buggy. Hij kan helemaal plat en kan evt ook mee op de fiets. Hij gaat hier al 2,5jaar mee en ziet er nog goed uit.
Wij hebben een paraplu buggy van Nijntje. Kan ook helemaal plat. Wij gaan as zaterdag naar de Canarische eilanden en zochten er ook 1. Deze is niet te duur, mag mee tot aan de gate en is een ideaal ding.
Hier ook een koelstra! Bevalt prima en een fijne zonneklep. Volgend jaar gaat deze buggy ook mee in het vliegtuig.
Deze vind ik echt prachtig! Helaas is dat voor ons iets te duur Bedankt voor de reacties, ga ze is allemaal bekijken
Iemand toevallig ervaring met het merk chic4baby? Zie daar nu namelijk een aanbieding van staan op limango.nl
Wij hebben een Babyzen Yoyo. Die kan klein worden opgevouwen en mag als handbagage mee in het vliegtuig. Hij is wel prijzig. Maar dat was het wel waard aangezien we al vaak hebben gevlogen.
Het is niet helemaal wat je vraagt, maar waarom geen draagzak of -doek mee? Dat gesleep met die buggy, die je er zelfs speciaal nog voor wilt gaan kopen. Met 5 maanden is het eigenlijk ook nog niet helemaal ideaal voor de kleine... Koop een Tula of een Boba en geniet van de vrijheid die je hebt zonder buggy
Ja alleen moet de kleine ook ergens (veilig) kunnen liggen als ik even wil zwemmen, aangezien het een zonvakantie wordt En met avondeten bijvoorbeeld. Ik vind een buggy die dan plat kan veel beter klinken haha. Daarnaast lijkt het me voor ons beide erg warm zo'n draagzak met 25-30 graden, moet er nu ook niet aan denken! Voor mij is vrijheid dus meer met buggy eigenlijk haha De buggy zullen we ook vast vaker gaan gebruiken dus t zal niet alleen voor deze ene keer zijn. Maar thanks voor het meedenken!
Goedkoopste wat ik heb gevonden ( want zelf ook niet zo riant inkomen is 199 euro. Niet goedkoop maar is hij zeker waard. Kinderwagen is hier al maanden niet meer in gebruik.
Ik heb er 1 van X-Adventure, was 50 euro en kan bijna helemaal plat! En hij rijdt super voor dat geld.
De Koelstra is in de meerderheid dus! Heeft die ook beetje hoog handvat? Vriend en ik beide lang namelijk, 200 en 185. Ik ga in de winkel wel even proberen hoor maar ben nieuwsgierig @One of a kind , zijn wel goedkopere zoals dus koelstra maar als ik dat allemaal niks vind ga ik mp wel in de gaten houden voor de nuna pepp luxe
Als je lang bent is de koelstra echt geen aanrader! Die van ons gebruiken we nauwelijks, hij ligt maar een beetje in de kofferbak te verstoffen. Ik dacht dat het handig zou zijn zo'n buggy, maar in de praktijk gebruiken we de bugaboo of de draagzak. De handvaten van de buggy zijn te laag, ik schop steeds tegen de wielen aan en dochter zit er ook nog eens erg onderuitgezakt in. Voor zo'n kleintje zou ik hem trouwens al helemaal niet aanraden vanwege het rammelen en schokken en je kan je kindje niet naar je toe zetten. Ik zou misschien dan eerder, als je de kinderwagen echt niet mee wil nemen, een bugaboo bee of iets vergelijkbaars via marktplaats aanschaffen en later weer verkopen.
Voor een baby van 5 maanden zou ik echt nog geen buggy kopen. Dat is nog veel te schokkerig. Een buggy zoals de Koelstra of MacLaren is super, maar echt pas vanaf 6 a 8 maanden. Je Bugaboo kan prima mee, en als je hem in een PramPack reistas (tip: huren!) verpakt komt hij gegarandeerd onbeschadigd aan. Ik heb er 4 en alle mensen die hem gebruiken zijn super enthousiast. Je kan er ook makkelijk een pak luiers en een groot speelkleed in kwijt, of een Deryan slaaptentje voor op het strand.
Ik ben 1.92 en heb dus echt geen problemen met de koelstra buggy. Zo zie je maar dat iedereen er anders ervaring mee heeft.
Ik zou in ieder geval niet de buggy's kopen die hier geopperd worden. Die zijn allemaal veel te gammel en absoluut niet geschikt voor het lichaam van een baby van 5 maanden... dat klinkt dus helemaal niet beter dan mijn suggestie. Veilig liggen: op een handdoek op het strand onder een parasol. Ik neem tenminste aan dat je de kleine niet alleen achter gaat laten? Of in een campingbedje die bij heel veel resorts erbij kunt boeken. 25/30 graden daar is anders dan bij ons. Kleine lekker een romper aan en jij een hemdje en gaan met die banaan begrijp me niet verkeerd: je hoeft het niet te doen, maar het is veel makkelijker dan je denkt. Als je dan toch per se een buggy mee wilt nemen, neem dan de Bugaboo mee.