Het valt me soms allemaal heel zwaar. Daarover vast in een ander topic ooit nog meer. Maar het is ook zo leuk Ik kan zo genieten als ik naar mijn ventje kijk en zijn enigste zorg is hoeveel spuugbelletjes hij kan blazen. Heerlijk toch, dat dat kleine mannetje niet weet hoe zwaar we het momenteel (financieel) hebben. Omdat wat er ook gebeurd, hij nooit maar dan ook nooit onze zorgen moet dragen. Nee hoor, laat hem maar lekker genieten, en kijk dan wat een scheetje Thomas video by Siska010 - Photobucket Ik hou zoveel van hem! Ik kan tijden naar hem kijken en gewoon als een soort simpel mens alleen maar kijken en genieten En jullie?
Oh wat een lieverd!!! En inderdaad, ook staat bij mij soms de wereld even stil en geniet ik intens van zo'n vrolijk onbezorgt koppie ...
Wat lief!!! Ik snap je gevoel hoor. Ik sta soms met tranen in mijn ogen naar mijn 2 kindjes te kijken. Ik ben dan zo trots, altijd eigenlijk
Ja, wat kun je er blij (en trots!!) van worden he.. Helemaal als je het zelf ff zwaar hebt..! Heerlijk ventje!
mooi ventje hoor. ik begrijp je helemaal. heerlijk genieten van zo'n klein mannetje. daar zou je echt uren naar kunnen kijken
Ja herkenbaar. Soms zit alles tegen en dan kom ik thuis en dan staat ze me bij de pui op te wachten. Handjes tegen het raam en breeduit lachen zodra ze met ziet. Wég slecht humeur! Héérlijk toch? Of als ze naar me toe komt kruipen en haar armpjes in de lucht steekt om aan te geven dat ze wil knuffelen. Dan smelt je toch gewoon?! Lekker genieten, hoor, van je mooie mannetje!
Wat een leuk filmpje en wat een heerlijk ventje!! Zie direct mijn eigen zoontje hierin, die kan op precies dezelfde manier doen (zijn ook even oud)....zooo schattig!! Daar kan ik ook echt van genieten!!!
super cute en ja hoe zwaar t soms ook kan zijn, een lach, een opmerking, of simpelweg kijken als ze slapen maken dat je al het nare weer vergeet. kon lars rond etenstijd wel achter t behang plakken, maar toen ik net dat onschuldige slapende kereltje zag smolt ik weer helemaal
Vandaag stond ik met een paar mensen te praten, Niels in de wagen er naast. Boos kijken naar iedereen en zodra ik in beeld kwam een onwijs brede glimlach. Ja op zo'n moment smelt ik echt. Heerlijk ventje heb je, wat een leuke video.
Dank jullie wel Het is ook gewoon bijna magisch, hoe, als je er doorheen zit, of alles lijkt tegen te zitten of wat dan ook, dat je kleintje maar hoeft te glimlachen naar je en alles is goed Ik vind het soms best zwaar hoor, thuisblijfmama zijn, maar dat zo'n kleintje zo ontzettend op je vertrouwd en duidelijk zoveel van je houdt, dan kun je toch niets anders dan smelten? @lillibit, heerlijk hoe ze elke week ineens iets nieuws ontdekken en dat dan de hele week blijven doen
@Biccy: ja geweldig he? Mijn ventje heeft zijn geluidenrepetoire uitgebreid deze week en zit nu hele converstaies te houden in zijn wipstoel in zijn uppie, terwijl ik dit type! Zoooooo schattig!!!!!!!