Op zoek naar Nijntje behang

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamavanyasmin, 14 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

11 dec 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    Hoi dames,

Ik heb me al helemaal gek gegoogled maar blijkbaar is Nijntje behang niet zo in:(
    Ik krijg een jongetje dus ben op zoek naar lichtblauw Nijntje behang gecombineerd met een Nijntje rand, die in overvloed te krijgen zijn!
    Op google afbeeldingen zie ik hele leuke behangetjes voorbij komen maar als je dan naar de site toe gaat blijkt het er helemaal niet te zijn. Dus alleen de Nijntje winkel blijft over, maar dat is wit met plaatjes... Pfff wie weet waar je behang van Nijntje kan vinden? Zowel op internet als in echte winkels? Hoop maar dat iemand iets weet anders worden het maar de plaatjes op het witte behang!! Alvast bedankt!

2. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Zoekresultaten voor ?behang? in de winkel van Nijntje

Kan nergens blauw nijntje behang vinden. Wat je ook kunt doen is blauw behang en dan met een nijntje behang rand. Dus effen blauw,of met een printje,ruitjes,streepjes,stippen etc etc. Ligt er natuurlijk wel aan wat voor rand je hebt. Denk die delfsblauwe die je gezien had?

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
  4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik heb ook Nijntje behang gezien bij Praxis. ze hadden geloof ik wit/grijs en blauw/rood

5. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Karwei!

6. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

11 dec 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    Goeiemorgen!
    Bedankt voor de goede tips! Ik ga vanmiddag lekker naar de woonboulevard en morgen naar karwei:D
    Als ze geen lichtblauw behang hebben, dan neem ik gewoon inderdaad een ander blauw behangetje gecombineerd met een mooie Nijntje rand. Ben heel benieuwd of ik het ga vinden:D
    bedankt:)

7. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik heb de muren lichtblauw geverfd en muurstickers van Nijntje erop geplakt. Is erg leuk geworden vind ik zelf :D
    Misschien ook een idee ipv behangen?

8. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Volgens mij kun je ook zelf behang laten maken, of iets van fotobehang doen. Kun je het gewoon zelf ontwerpen :)

9. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

11 dec 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    Ik heb inmiddels een variant van het Nijntje behang besteld, ze hebben gewoon een soort van collectie met verschillende stylen behang, niet perse met nijn zelf erop. Maar ik neem nu een behangrand van Nijntje met allemaal leuke plaatjes die ook in de boekjes staan. En een Nijntje lamp, zo'n papieren ding:D
    Zat idd ook aan een muursticker te denken voor de andere muur, want die verf ik dan gewoon lichtgroen of lichtblauw. Wellicht plak ik daar een zilveren nijn op;)

Deel Deze Pagina