Bah wat n naar bericht. Ook ik had hier nog nooit van gehoord. Ik hoop dat t morgen goed uit gaat pakken voor jullie!!
He jeetje wat naar zeg! En wat een onzekerheid Ook ik zit echt met grote ogen te lezen, wist helemaal niet dat zoiets kon! Hoop voor je dat je morgen goed nieuws krijgt en dat je kunt gaan genieten van je zwangerschap.
Wat eng zeg! Mijn miskraam van augustus zat ook in mijn buikholte. Dit is gelukkig vanzelf 'opgelost'... Heel veel sterkte en ik denk aan je!
Wat naar! Ik heb er ook nog nooit van gehoord. Ik hoop dat alles in orde is, en dat de kleine goed groeit op de juiste plek! Sterkte! En ik duim voor morgen!
Bedankt dames. Super lief jullie reacties. Ik kan alleen nog maar huilen. Ik ben ontzettend bang en van het idee dat ze misschien wel een gezond kindje weg willen halen word ik fysiek niet goed. De tijd kruipt voorbij. @lilaa Lief. Ik vond het mama-topic ff te heftig, want ik ben even heel verdrietig.. Wilde ieders vreugde ook niet verpesten met mijn enge verhaal.
Heej vosje2000 Ik weet niet hoelaat je die echo hebt maar ik wil je sterkte wensen en ik denk aan jullie hopelijk krijgen jullie alsnog goed nieuws. Liefs
Om half 2 pas op zn vroegst. Op de poli was geen plek, dus ik heb een spoedplek bij verloskunde. Maar ja.. als daar een spoedje tussen komt moet ik langer wachten.
Heel veel succes en sterkte! Ik hoop dat jullie vandaag goed nieuws krijgen.. Ik miste je ook al (net als LiLaa) snap dat het mama-topic even teveel van het goede is in deze onzekere tijd.. Nogmaals succes!