@vosje jeetje zeg dat dit ook nog weer kan. Hopelijk kan je echt om half 2 terecht en krijg je goed nieuws.
Ik heb hier ook nog nooit van gehoord. Maar ik duim voor je dat alles in orde is. Al lijkt het me vreemd dat je kleintje nog in het litteken gaat groeien. Maar goed, succes dadelijk en wij zullen duimen draaien!!
Hij groeit er vanaf! Maar nu klopte het hartje niet snel en regelmatig genoeg.. volgende week vrijdag weer terug.
Jeetje wat een rollercoaster! Weer afwachten dus, ik duim met je mee! Kan het niet zijn omdat je nog zo pril zwanger bent?
Makkelijk gezegd maar geen zorgen meer maken, op deze termijn is het heel normaal zo een hartslag, snap überhaupt niet waarom je nu zoin de stress word gezet, nog even en ik denken dat de gyn iets tegen jou heeft pffff
Ok dat is natuurlijk heel dubbel, maar volgens mij zegt zo'n hartslag idd nog niks. Ga uit van het goede!! Sterkte met wachten, zo vervelend
Jeetje goed nieuws en nu weer in de onzekerheid! Hopelijk gaat het hartje mooi kloppen als je vrijdag weer gaat kijken! Ik zal voor je duimen meid. Sterkte
Gelukkig groeit ie er vanaf, en wat betreft de hartslag, het hartje klopt! Ik blijf duimen voor je, knufff en sterkte met weer wachten.
Tnx dames. Ik ben super opgelucht. en wat betreft het hartje. Het ene moment zagen we het prachtig kloppen, maar als ze beter wilde kijken verdween het helemaal uit beeld. Ik twijfel eerder aan haar kunde als aan de baby haha komt vast goed.
ik zie dat je 6.4w bent kan het niet zijn dat het hartje sinds een paar dagen pas klopt?? en daardoor nog niet regelmatig is...sterkte!! Fijn dat alles goed gaat met het gedeelte waar de baby groeit...helaas had ik zo'n soort verhaal wel al eens gehoord..
Vosje, wat een tijd is dit voor jullie. Ik ga ook zeker voor je duimen en hopen op "onkunde" van de vk zoals jij zegt
Nou, Ze zagen de vorige keer al beginnende hartactie. Dus eigenlijk moet het nu dan non-stop snel kloppen. We zagen het ook netjes kloppen, maar elke keer als ze dan even goed wilde kijken duwde ze OF op een verkeerde knop OF verdween ineens het hele hartje uit beeld waardoor ze helemaal geen hartactie meer zag. Moest ze weer zoeken, vond ze even later weer een mooi kloppend hartje. Ik vind het maar een rare gyn... Zit zwaar te overwegen om me over te laten plaatsen naar een andere.
Dit klinkt idd eerder als een gynaecologisch probleem dan hartprobleem ga er maar vanuit dat morgen een mooie dag gaat worden. Ik duim voor een mooie echo!
Helaas pas volgende week vrijdag. Maar komt goed. Heb er vertrouwen in. (In mn baby dan he.. niet in de gyn hahaha)
Lijkt me ook meer een onbekwame gyn. Of misschien kan ze niet goed overweg met het echotoestel? Ik zou ook vragen om een andere gyn. Je gyn maakt je alleen maar gek door je telkens een slecht gevoel te geven. De stress hiervan is zeker niet goed voor je beebje. Andere gyn en genieten maar!!!