Voordat ik meidendingen ga kopen, vinden jullie dit ook overduidelijk een meid? Mijn VK wel maar zelf zie ik het niet goed. Ik heb ook geen vergelijkingsmateriaal, al hangt er bij een jongen natuurlijk wat je hoort alleen soms zo van die horrorverhalen... En een collega vertelde me daar vanmiddag over, dus dan ga je daarover nadenken he...
Hi bij die van ons ziet het er ook zo uit en meerdere echo's gehad en elke keer gehoord dat het een meid is! Ik ga er nu dan ook vanuit dat het zo is
Duidelijk een meisje, anders stak er wel iets uit haha Bij mijn kleintje waren de schaamlipjes wat gezwollen maar was ook heel duidelijk een meid Gefeliciteerd!
Dank jullie wel! Stelt me wel gerust! Had het eerste pakje al ingeslagen, maar had echt zoiets van waarom kom je nou weer met zo'n verhaal!
Misschien een beetje brutaal dat ik hier ook me foto plaats masr kreeg haast geen antwoord op mn vraag dagen geleden en ben wat onzeker Zien jullie ook een meisje? De echoscopiste zei van wel maar toen ik m vergelijken ging met die van me dochter had zij 3 rechte strepen hier is t middelste streepje "kronkelig" Sorry hoor
Je moet naar die middste 3 strepen kijken he de rest zijn de billen en benen.. maar die 3 streepjes zie ik wel maar twijfel Hormonen gooi ik t maar op
Overduidelijk! Ik heb dezelfde (ongeveer) en bij ons is het tot 3x toe bevestig: over duidelijk een meid! Dus shoppen maar!