Wat verschrikkelijk. Dit kan iedereen overkomen, echt gruwelijk!! Ik rijd ook wel eens langs water en denk dan... Het zal je maar gebeuren, bah!!
`geen woorden voor dit enorme verlies. ik 'ken' ze via de mavo, mijn beste vriendin is haar beste vriendin, dus die belde me net al op. tis echt een noodlottig ongeval. dochter liep weg en je gaat erachter aan om haar te pakken, laat de buggy even staan, niet op de rem en deze rijd het water in. ze is er dus blijkbaar meteen achteraan gedoken en heeft haar zoontje kunnen vinden. helaas heeft alle hulp niet meer mogen baten. rip knul
Verschrikkelijk, kreeg echt kippenvel toen ik het vanmorgen op de radio hoorde... Heel veel sterkte voor de ouders!
Vreselijk!! Het zal je maar overkomen. Pas stond ik met de kinderwagen buiten en haalde er even wat tassen vanaf zodat ik makkelijker naar binnen kon lopen.Tassen in de gang gezet en toen was de wagen met dochter er al ook al van de oprit aan het afrijden terwijl het helemaal niet stijl loopt.Ik kon hem gelijk pakken maar voor hetzelfde geld schiet die de straat op en komt er net een auto de straat inrijden. Ongelukken gebeuren echt gewoon wanneer je er met je neus bovenop staat. Ik vind het zo erg dat dat kindje geen tweede kans heeft gekregen. Wat is het leven toch hard en meedogenloos,gatver. Arme ouders en broertjes/zusjes.
Als ze er meteen in dook.. . Dan is het toch seconden werk en overlijdt het kindje niet zo snel? Ben verbaasd dat ze het kindje niet konden redden.. Vreselijk drama
ondoor dacht andwoord.... baby drie maanden ligt in de wage.bak. kiept met bak en al het water in sloten zijn ondoorzichtig moeder heeft een paar minuten moeten zoeken in het koude water er staat nog een kindje aan de kant.. zal je vertellen daarna 112 bellen. moeder inpaniek kindje ranimeren . is lastiger dan volwassenen als je het niet weet. die moeder zal jou berichtje maar lezen. even verder na denken en je verplaatsen in de ontstaande situatie.
Sja ik vroeg t me ook af. Volgens mij bedoelde ze het niet zo vervelend hoor. Maar het blijft erg verdrietig en heb erg medelijden met moeder. Em de rest van het gezin
Bah dit is vlakbij ons gebeurd Een van de kindjes rende weg,moeder rende haar achterna en de kinderwagen reed zo de vijver in. Afschuwelijk dat de kleine is overleden. En heb idd ook gehoord dat ze hem niet meteen kon vinden.
Dit zijn kennissen van Femmelepem van dit forum, zie dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/483450-verdriet.html#post16233948
wat afschuwelijk, zit hier met tranen in mn ogen, wat erg. dat je het mooiste wat je hebt in het leven zo verliest. nog maar 3 maanden oud...brrrr