Wij zijn het nieuwe jaar echt super gestart! Net na 0.00 uur voelde ik de baby voor de eerste keer bewegen. Het was echt heel gaaf om te voelen. Ik wilde het gewoon even kwijt aan jullie!! groetjes, tamara
Hihi, leuk he, die plopjes en kriebels in je buik. Nu begint het zwangeren pas echt! Geniet ervan! Groetjes van Kiki
ooow wauw geweldig!! weet iemand ook toevallig wanneer je bij een 2e kindje de bewegingen kunt voelen???
Wat leuk zeg! Maar nu vraag ik me af wat je nu precies voelt. Het is misschien een beetje rar en vroeg, maar ik heb ook het idee dat ik het voel. Het voelt bij mij als hele kleine luchtbelletjes, prrrrt... Alsof je een lekke fietsband onder water houdt, zeg maar. Het zijn overduidelijk niet mijn darmen, en het gevoel wordt ook steeds een beetje sterker. Echt een heel grappig gevoel!
super he, ik voel die kleine van mij ook al, vooral als ik op bed lig en op mijn rug lig...heerlijk en apart gevoel..
Ik heb ook het idee dat ik hem 1 keer heb gevoeld. Hoe hoog zit je baarmoeder ongeveer als je een volle blaas hebt? Met 15 weken? Ik dacht hem naast mijn navel te voelen. Kan dat?
Oh, dat lijkt me zo leuk!! Maar dat zal nog wel even duren bij mij, ben zo benieuwd hoe het voelt... Niki
heerlijk he dat gevoel van zo'n kindje in je buik, op die manier wordt het nog echter allemaal. En lekker vroeg al dat jullie het voelen
Het is inderdaad een heerlijk gevoel om de kleine te voelen. En het maakt het allemaal wel echter want je voelt het nu ook echt! Ik zou het leuk vinden als mijn man het ook kan gaan voelen, dan is het voor hem ook allemaal wat echter.
Hai, wat gaaf zeg. Ik denk af en toe ook al iets te voelen, maar weet niet of dat al kan. Ik zal er een poll over plaatsen, lijkt me wel leuk om te lezen. Liefs Jenny