Voorbijgangers vangen peuter na val vijfde etage - Buitenland - VK Gelukkig heeft het meisje alleen een schaafwondje!!!!
Ik zag het ook :O Kindje valt nog wel op de grond maar gelukkig hebben ze haar val zo opgevangen dat ze enkel wat schaafwondjes had. Jeetje wat een geluk zeg!
Ja die ene man heeft denk ik zijn armen uit de kom of gebroken.. Maar gelukkig is alles wel redelijk goed gekomen, echt een wonder dat die mensen het op tijd zagen!
Wowww... maar even zonder de bedoeling een discussie op gang te brengen... niemand laat toch een kind van 2,5 thuis met een raam open waar het doorheen zou kunnen klimmen?!?!
Ook zonder ramen en deuren die open kunnen niet... Jeetje wat een schrik.. En wat een geluk dat die mannen haar hoorden huilen!
En lekker je kind alleen thuis laten zucht. Ti's maar een meisje hè zullen de Chinezen zeggen. Ongelukje zit in een klein hoekje. Ze kunnen ok de la open trekken en op een mes vallen of de badkamer in gaan en persongeluk onder de hete kraan gaan staan die ze aanzetten. Zonder toezicht kan alles. Deur op slot draaien en hun kind op de kamer opsluiten om even vlug de oudste weg te brengen ken ik er helaas genoeg. Die paar minuten extra moeite
Jeetje, wat gaat dat met een hoge snelheid zeg. Fijn dat ze haar zagen en haar val konden breken, anders was het denk ik fataal afgelopen voor dat meisje..