Baby gevonden in Franse glasbak :$

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Janna, 12 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Tranen. 😥😥😥

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hier wordt ik echt even stil en onpasselijk van!

3. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Ik zou willen dat ik dit niet gelezen had :(

4. mumija

mumija Niet meer actief

5. KimK

KimK Niet meer actief

Vreselijk! Wat ik wel opmerkelijk vind: normaal zijn er van die moraalridders die roepen jaaaa maar misschien is moeder wel depressief/bla bla bla. Ben blij dat hier niemand zo'n opmerkingen maakt want de moeder is gewoon achterlijk en gestoord dat je een een kind in een f*chking glasbak gooit.....

6. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Als het de moeder was....
    De navelstreng zat er nog aan. Pasgeboren baby dus. Ik kon nog niet lopen na de bevalling.

7. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Oh my 😦😦
    Ik heb dat nooit gesnapt. Zoveel mensen die graag een baby zouden adopteren.
    Die moeder hoeft maar een papiertje in te vullen of desnoods leg je het warm en veilig bij het ziekenhuis voor, waar het meteen gevonden wordt.
    Maar dit????

😢😢

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik denk eerder aan een loverboy die kind van zijn slachtoffer dumpt ofzo. Een moeder die pas bevallen is loopt vaak wat raar, is vaak slapjes en duizelig en ik denk niet in staat om een kind te dumpe in bijv glasbak zonder dat het opvalt lijkt mijn?? De navelstreng zat er nog aan en dus echt net geboren :( . Misschien dat angst voor ontdekking rare dingen met je doet en je dit soort dingen wel kunt of doet. Het is iemand zo der enig gevoel en kan me niet indenken dat een moeder dit kan ;(

9. Ik ben meestal zo'n moraalridder, maar dit is gewoon niet goed te praten. Je kan nog zo depressief zijn, maar dit is gewoon sadistisch :(

10. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Hier ook zo. Ik kan heel veel 'begrijpen', maar dit valt niet goed te praten.

11. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Moet wel iets meer aan de hand zijn dan gewoon depressief wil je degene die dit gedaan heeft ergens vrij pleitten. Want het is echt walgelijk!!!
    In een psychose kan je totaal de controle over jezelf kwijt zijn maar daar kom je ook niet zomaar in terecht.
    Wat er ook gebeurt is dit meisje heeft mega veel geluk dat ze gevonden is.

12. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik denk dat gewoon helemaal niemand dit nog goed kan praten. Daarvoor is het te slecht. En dan echt in de zin van "evil".

13. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik ben er inderdaad ook niet van overtuigd dat het de moeder is geweest. Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat iemand 9 mnd zwangerschap uitdraagt, een bevalling ondergaat en het kind dan op deze manier dumpt. Ik denk dat je een ongewenst kind dan wel op "betere" manieren kunt dumpen. (Voor zover er een goede manier van dumpen is... ;))

14. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    ....... Ben er niet goed van.... Arm arm klein meisje!!

15. Dat is van een gebouw afspringen met je kind in je armen, of je kinderen vermoorden en ze dan ergens onder water verstoppen, ook, maar bizar genoeg zijn er ook mensen die daar 'de andere kant' van proberen te bekijken.. :( Echt, gruwelijk dit.. Als het inderdaad niet de moeder is geweest, voor haar natuurlijk ook een regelrechte hel.. Er zijn inderdaad zóveel andere opties.. Wáárom? :(

16. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Bah jakkes kippenvel.

17. Jolina

Jolina Niet meer actief

Dit was idd gewoon evil.... :( dat is net ook het enge denk ik aan dit verhaal. Want je kind of ieder kind dat net geboren is in een glasbak gooien dat is ...geen woorden voor.... :(

Breng het naar een zk of leg da arme kind bij iemand voor de deur... Dat doet een liefhebbende ouder... Dit wat nu gebeurd is doet iemand die een behoorlijk verknipte sadistische mind heeft...

18. Logan

Logan Niet meer actief

Ik mag ook hopen dat die nooit meer kinderen krijgt erna.

19. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    wtf???

wat voor een ziek persoon doet dit nu?
    arm kindje; hoop dat het bij een warm gezin terecht komt en niet ook nog eens een jeugd krijgt met allemaal pleeggezinnen.
    de persoon die dit op zn geweten heeft moeten ze levenslang opsluiten.dit is poging tot moord!

20. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Als we het nieuws mogen geloven is het kleintje inmiddels buiten levensgevaar.

Nu maar hopen dat ze degene die dit heeft gedaan vinden en die voor lange tijd achter de tralies stoppen.

Deel Deze Pagina