Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje! wat fijn dat alles toch zo goed gaat en dat jullie alweer samen thuis mogen zijn!!! Super nieuws meid! Felicitaties van een mede-mei2011 mama.
Hey meis, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Ik had het al gelezen in een ander topic, maar wou t even afwachten tot je het hier zelf kwam melden Wat fijn dat jullie weer lekker thuis zijn! Nu lekker genieten meid. Gisteren weer een flowmeting gehad en ctg. Flow was uiteraard nog steeds niet goed, wordt ook langzaam aan slechter. Ctg van gisteren was niet echt goedgekeurd, dus ik moest vandaag weer terug komen. De ctg van gister was de arts niet over te spreken omdat de basis van de hartslag te laag lag. Vandaag een uitermate goede ctg gehad. Verder was ook mijn vruchtwater weer verminderd. Aankomende woensdag, de 17de weer terug naar Nijmegen voor een groei echo, flow meting etc. En dan overleggen van hoe of wat. Ik heb de laatste dagen ook enorm veel last van harde buiken/voorweeen, die echt zeer beginnen te doen... maar goed dat wachten we nog lekker even af. Hopelijk weten we volgende week weer meer
biancaelisabeth; ojee, klinkt een beetje alsof het bij jou ook niet lang meer duurt voordat ze de kleine gaan halen. ben benieuwd woensdag! mede mei 2011 mama's ; leuk dat jullie dit topic hebben gelezen en bedankt voor de felicitaties. bram doet het nog steeds prima! drinkt super goed en het is een lief mannetje. ben helemaal in love.
Hoi senna, fijn dat bram het zo goed doet meis! Geniet maar lekker van je manneke Ik lig momenteel weer in t zh aan de ctg. Na vandaag beeb zeer weinig te hebben gevoeld en t reageerde amper ergens op. Ook weer flow meting gehad was weer verhoogd. Vruchtwater was krap aan... En nu dan langdurig ctg. Hier en daar een dipje dus k mag weer n nachtje blijven.... en mss wel langer....
Gefeliciteerd! En wat een ontzettend leuke naam! Zo heet mijn zoontje ook! En mijn dochtertje heet senna! Wel erg toevallig! Haha!
Hoi senna, ik wou je even laten weten dat onze zoon Jayden vannacht om 05.40 uur met een keizersnede ter wereld is gekomen. Lengte werd geschat op max 40cm. Zijn gewicht was 1740gram. Manneke doet t super. Net zoals bij jou waren en dips te zien op de ctg. De erste paar heratelde hij netjes, maar de genen die daarop volgenden werden er niet beter op en heratelden ook minder goed. Wat vervolgens dus resulteerde in een keizersnede...
biancaelisabeth; gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jayden! doet hij het goed? ligt zeker in de couveuse nu.... dacht al wel dat het bij jou eerdaags ook zover zou zijn, klonk beetje bekend allemaal hoop dat je spoedig hersteld van de keizersnede en de kleine jayden snel goed groeit.
Dank jullie wel voor de felicitaties. Jayden ligt inderdaad in de couveuse, wss zal hij daar nog twee weken in moeten blijven liggen eer hij mee naar huis mag. Hij doet het echt super! We zijn mega trots op hem. Hoe gaat het nu bij jullie?
zou super zijn als hij over 2 weken naar huis zou mogen. hier gaat het prima. hij woog vanochtend 2400 gram. drinkt nu 8 a 9 voedingen per dag a 60ml. blijft schattig zo een klein hummeltje.