Zoals de titel al zegt: Ons kindje is vandaag helemaal goed gekeurd bij de twintig weken echo! Ik had me van tevoren toch best wel een beetje ongerust gemaakt ( door de schildklier onder andere ), dus ik ging met kleffe handjes naar binnen. Maar we kregen het ene na andere vinkje. De buikomvang/omtrek was 'opvallend'... Ze moest het wel drie keer nameten om nogmaals tot de conclusie te komen dat hij/zij een mooi rond buikje heeft . Het was geloof ik 16 cm ofzo... En we hebben ons in kunnen houden... ( met moeite!! ) om niet te spieken toen er naar het geslacht werd gekeken. Dus we zijn nog steeds in het ongewisse als het gaat om wat we krijgen. We zijn helemaal hotel de botel weer en het is een hele opluchting nu deze echo achter de rug is. En nu maar 'aftellen' tot we hem/haar kunnen verwelkomen! Geen zinvol topic dit, maar wilde even mijn blijdschap uiten .
Gefeliciteerd!! Het is toch altijd weer spannend de 20 weken echo. En wat goed dat je niet gespiekt hebt. Ik zou dat niet kunnen hoor Groetjes, Romy
Heerlijk he! Wij zijn ook door de keuring heen, moeten alleen terug omdat de baby niet wilde draaien voor de aorta en niertjes...dus eigenlijk nog niet helemaal maar voor de rest was alles goed!!! hihi...
Hier ook vandaag de APK gehad Ook onze dame is godzijdank "goedgekeurd" en bekroond tot een "mooie baby" Fijn hè als je zo een geweldig nieuws krijgt. En nu hup die roze wolk op!