We moeten binnenkort een camping bedje aanschaffen, nu hebben we er al 1 gezien die makkelijk op te zetten was maar afbreken was een ramp. dus welk camping bedje is fijn en uit elkaar te halen? o..ja en betaalbaar zou ook fijn zijn
Wij hebben een Koelstra: Baby-Dump o.a. Koelstra campingbedje, Koelstra campingbedjes | Baby-Dump Kost nu maar 70 Euro en geeft nooit problemen met in- of uitklappen!
Wij hebben gewoon het standaard campingbedje van de Prenatal, prima ding vind ik Uit en in klappen vind ik ook geen probleem! Prenatal - slapen - Campingbedden - Prenatal - Prenatal campingbed Dit is de link van het bedje dat wij hebben. Ik heb bij babydump nog een matras besteld, was daar goedkoper dan bij de Prenatal
Ik heb de goedkoopste van babydump, Qute. Heb er wel een matras bij gekocht omdat het matras die erbij zit gewoon een hard dun ding is. Bevalt tot nu toe prima, vind het onnodig om een duur bedje te kopen omdat ik het toch niet zo vaak gebruik. Qute Q-Sleep | Campingbedjes | Baby-Dump