Ik had hem al eens eerder geopend, maar ik zag dat hij inmiddels gesloten was..... dus bij deze een nieuwe! Wie helpt mij aan inspiratie om niet mijn hele zwangerschap in sjogginsbroeken () te lopen en showt haar outfit?
Vond dit altijd een leuk topic! Mooi dat je m nieuw leven in blaast. Heb nog geen zwangerschapsoutfit!
http://i.imgur.com/rrtYU.jpg En gewoon een zwarte zwangerschapsbroek. Heb ook vaker een gewoon eigen t-shirt aan wat dan wat kort is maar dan doe ik er een buikband over of eronder.
Kijk! Dat is nou precies wat ik bedoel met dit topic.... Melanie, jij laat zien dat je er tijdens de zwangerschap ook mooi uit kan zien! Mooi hoor! Ik zal mijn fototoestel ook weer eens uit het stof trekken.... heb dan wel een darmenbuik ipv een babybuik, maar ach, komt vanzelf toch
hihi ik loop hier dus wel in sjoggingbroeken Had een paar zwangerschapsbroeken tweedehands gekregen, eentje is inmiddels zo versleten aan de binnenkant van de dijen, dat kan echt niet meer, en de ander heeft een scheur bij de overgang van broek naar buikband, moet ik nog even repareren. Als die in de was zit heb ik of mn pyama, of joggingbroeken met een tui van VL aan Zit lekker, en ga nu geen moeite meer doen om er hip uit te zien, over max 4 weken is mn beebje er, en dan kan ik mn "eigen" kleren hopelijk ook snel weer aan
@Ellen, wat een leuke outfit zo! Waar halen jullie positiebroeken? Mijn eigen broeken beginnen nu strak te zitten. Ik heb er 1 van prenatal (eigen merk) gehaald, maar die zakt af.
Ik heb vorige week wat nieuwe kleding gekocht bij de H&M. Ben vandaag ziek dus zit nu wel in joggingbroek. Dus geen foto hihi.
Ik heb ze via het forum 2ehands gekocht. Vond het zonde om weer nieuwe te kopen, die van mn vorige zwangerschap waren te groot.
Giraf: ik zie dat wij lekker gelijk opgaan! Dochter 2010 zoon 2011 en nu in juni uitgerekend voor een derde, grappig!
Oh leuk! Jij hebt dus straks ook 3 kindjes onder de 3? Of is je dochter van begin 2010? Dan zul je het straks lekker druk hebben.... (ik hoor die opmerking tegenwoordig meerdere keren per dag )
Dit was met 4 maanden zwangerschap Ik draag geen speciale zwangerschapskleding, maar gewoon leggings met tuniekjes in maat L Bekijk bijlage 283251 Bekijk bijlage 283252
Ik ben nu 28 + 3 zwanger... 'Onderkantjes' moet ik bij voorkeur wel dragen met zo'n geïntegreerde band of losse buikband. Jurkjes, shirts e.d. gaan nog wel 'zo'. Ik heb wel wat positieshirts en een jurkje, die staan wel wat mooier, accentueert de buik . Hier heb ik een H&M basic jurk/shirt aan in L. Daaronder een positie-maillot van noppies. Vestje heb ik ooit eens gekocht bij de D.E.P.T. De ene dag hul ik me volledig in positiekleding, de andere dag combineer ik het een beetje .