Ik hoorde gister van de vk, gemiddeld is de 1e een week telaat, bij hoeveel weken kwam jullie eerste??? en hoe begon het, wat voor symtonen??
38 weken en 2 dagen, maar ben ingeleid vanwege een hoge bloeddruk. Wel verloor ik op de dag van inleiden de slijmprop, dus had sowieso denk ik niet de 40 weken volgemaakt.
12 dagen telaat. Ik had al n afspraak in t ziekenhuis om in te leiden. Maar dat was dus niet nodig Ik werd smorgens rond 6 uur met een raar gevoel in mn buik wakker en dat bleek dus te komen door dat ik al weeën had maar door de eerste heen geslapen was. Ik ben naar de wc gegaan en daar kwam de bloedprop dr uit. En na t ontbijt weer naar de wc en toen kwam mn ontbijt er weer uit En toen ben ik fijn verder aan de ontsluitings weeën gegaan.
Maar hoe gaat dat dan, met opwekken? als je bij de vk bent, en na 14 overtijd nog niks, word er een afspraak gemaakt, welke data je nh zh moet? of zeggen ze dat al eerder????
ik met 38 weken, een keizersnede op afspraak. volgens mij gaan ze vanaf 40 weken die dingen met je doorspreken mensi, anders vraag je het even hoe het zit als je weer naar de vk gaat.
Met de eerste bevallen met 40 weken en 2 dagen. Nu met 40 weken en 1 dag! Allebei spontaan, allebei heel rustig begonnen met de weeen, die verderop in de dag steeds sterker werden. Bij mijn eerste werden de weeen zo sterk en gingen zooo snel dat ik een weeen storm kreeg, bij Lynn gelukkig niet, want het schiet dan wel op, maar het is heeeeeel erg vermoeiend!! Je komt niet meer op adem dan! Als de weeen beginnen voelde het bij mij als krampen waarvan ik niet zeker wist of het weeen waren of niet, op den duur zat er regelmaat in die krampen en pas veel later werden ze zo sterk dat ik dacht: Okee dit zijn weeen!!!! Maar bij iedereen werkt het natuurlijk verschillend. Hoop dat je je niet teveel zorgen maakt of je de weeen wel herkent of wanneer een bevalling echt gaat beginnen, want je herkent het echt wel hoor en als je het niet vertrouwd gewoon bellen!!! Sterkte met je laatste loodjes die ook bijna in gaan!! Groetjes van Carry
de eerste kwam met 37 en halve week na het verlies van mijn slijmprop s´morgensvroeg en s´avonds is mijn zoontje geboren. deze is afwachten....
Als ik me goed herinner ben ik met 1 week telaat bij de verloskundige gekomen en die heeft me toen door verwezen naar de gyn. En die heeft na n onderzoekje n afspraak gemaakt voor de inleiding. Natuurlijk onder voorbehoud dat ik niet tussendoor toch nog begon. Maar dit is alweer 10 jaar geleden dussss... Weet niet of t nu nog zo gaat. Maar maak je niet druk, als t nodig is dan sturen ze je vanzelf wel naar de gyn. Ga er maar lekker vanuit dat t niet nodig is
Volgens mijn VK ben ik bevallen met 40 weken en 4 dagen maar ik weet wanneer m'n eisprong is geweest en ik ben op de dag af met 40 weken bevallen!
Wij lieten een pretecho maken op een woensdag en die vrouw zei dat de baby niet lang zou blijven zitten. Dat zag ze. We waren best nerveus en wat denk je?? die vrijdag braken mijn vliezen en werd ze bij net 37wkn geboren.
van de 1e was ik 7 april uitgerekend en ze kwam ja hoor 1 april! dag ervoor harde buiken regelmatig s avonds weeen s nachts naar t zkh s middags geboren was wel n stuitbevalling.... de 2e was ik ook hoe toevallig 7 april van uitgerekend zij is 22 maart geboren heeft n weekend geduurd de weeen s maandagsmiddag is ze geboren...
Mijn schoonzus had na dikke 6 maand een keizersnee. De had zwangerschapds vergifting. De Jongen is helemaal gezond al was hij toen maar 650 gram..
bijna 44 weken oeps foutje van de gynocoloog eerste echo had mijn zoon groei achterstand door stress we waren nl niets vermoeden met ivf bezig maar ik scheen spontaan zwanger te zijn geworden bij geboorte schrok gynocoloog ze zei die is een beetje over tijd beetje veel was ook kantje board maar goed hij is nu gezonde knul van 13 wel heeft hij wat gedrags problemen maar daar is hij voor onder behandeling verder is het een schat van een joch mijn trots
Mijn 1e kwam 10 dagen te vroeg. Was die middag ervoor nog bij de vk die stuurde me door naar de gyn. omdat m'n urine niet goed was. Kindje was ook nog niet ingedaald. Ik was idd een dag later in het zk alleen dan met kind . Bij mij zijn 's-avond de weëen begonnen en de volgende morgen was ie er. Silly
Nikky is geboren met 36,6 weken. Ik ben ingeleid omdat ze een groeiachterstand had en ik een hoge bloeddruk. Ze had het niet meer naar haar zin in mijn buik.