wij hebben em ook en hij ziet er goed solide uit. HEbben em nog niet kunnen gebruiken, maar heb er al vele goede dingen over gehoord. Vandaar dat wij em ook gekocht hebben.
Ik heb hem ook en ben zeer tevreden. Stabiel en stevig. Je kan er echt lang mee doen. En er passen veel kussenhoezen in.
Is ie ook een beetje makkelijk mee te nemen en dus in het uit te klappen? En welke kussenhoezen passen er zoal in? Wij moeten er binnenkort toch ook aan geloven maar zaten eerst te denken aan een Ikea stoel, maar dat is dan weer geen meegroeistoel.
Nee de stoel van het kruidvat klap je niet even zomaar in elkaar. Daar hebben wij wel de ikea stoel voor. Met name voor op vakantie of voor als kinderen van vrienden komen. Milou past makkelijk in de ikea stoel en als het om meegroei gaat. Mijn neefje van bijna 3 zit er ook makkelijk in. succes met jullie keuzes
Ik denk dat we 'm wel gaan kopen en dan de Ikea stoel voor vakantie en visite inderdaad. Als het een goede stoel is dan is 40 euro wel een koopje!
mijn moeder had er 9 jaar geleden 1 gekocht voor mijn broertje. Maar aangezien hij er nu te groot voor is mocht ik hem hebben. Hij is nog steeds mooi, sterk en stabiel als 9 jaar terug!