Hier was het de baard bij mijn vader. En dat is echt vanaf klein, en nu bij 4,5 nog niet 100%. Maar hij ziet hem maar eens per maand. Dat helpt ook niet. Vanaf 2 gaat het spelen wel beter, maar op iets afstand ( elk aan een kant van een tafel/stapel auto's/etc. Vorige week voor het eerst een voorzichtige knuffel gegeven met zijn hoofd helemaal achterover..
Mijn oudste zoon had het met mijn schoonmoeder. Ze rookt als een ketter en dat ruik je echt heel goed. Ik denk dat dat het was, want hij had het bij niemand anders. En het feit dat hij haar bijna nooit zag. (maar dat is weer een ander verhaal ) Maar hier heeft het wel even geduurd , maar hij vermaakt zich nu prima met oma. Mag ook wel nu (hij wordt in juni al 3 dus)..
Gaat vanzelf wel weer over, onze dochter had dat ook bij mijn schoonvader rond die leeftijd en nu is het dikke mik tussen die twee
Ooh wat naar zeg...! Lijkt me echt niet leuk! Ik denk ook als eerste aan opvallende dingen (geuren, kleuren, snorren, brillen, stem). En anders zou ik ook zeggen: dwing het niet af. Laat je vader haar gewoon 'negeren'. Er komt vast een moment dat ze eraan toe is.
Bedankt nog voor de reacties! Vandaag was mijn vader weer eventjes geweest en heb hem gezegd dat hij in het begin haar moest negeren. Ik kreeg wel een blik van hem "dat werkt toch niet" Maar goed, hij deed het en mijn dochter keek hem wel aan, maar deed verder niks. Toen na een tijdje begon hij toch oogcontact te maken en zachtjes wat te praten. Dat ging nog goed gelukkig, maar een lachje komt er niet vanaf Daarna kwam hij op zijn hurken even bij me zitten en raakte haar handje even, maar dat was Not Done helaas en kwam er weer een pruil lipje. heb dus gelijk tegen mijn vader gezegd dat hij weer afstand moest nemen. Dat deed hij en toen ging het weer beter. Daarna was ze zo moe dat ik haar alvast in de draagdoek had gedaan omdat we 10 minuten later naar de optocht gingen kijken en toen mocht hij haar wel van wat dichterbij bekijken. Al met al dus niet zo'n slechte reactie vandaag, het is veel erger geweest Oja, hij heeft geen baard, geen bril, geen raar kapsel of sterke geur. Zijn zware stem probeert hij wel echt te temperen, dus ik ga echt bijna denken dat het gewoon een persoonlijke kwestie is ofzo... Vanmiddag waren er namelijk weer vrienden (2 stellen) met hun kleinen geweest, en ook die beide mannen waren geen probleem en was het meteen lachen....