Omdat we de voetenzak uit de mc hebben gehaald heb ik de gordels opnieuw 'ingesteld'. Nu heb ik aan de onderkant bij de voetjes de bekende lus over en ik heb dus geeeeeeen idee meer waar ik die lus vast moet maken. Ik heb de beschrijving al gelezen en het instructiefilmpje bekeken op internet, maar daar staat alleen 'bevestig de lus onder de mc'. Ja, duhhh, maar wáár??? *was een beetje té enthousiast, dus heb niet eerst even gekeken hoe hij vast zat voordat ik hem loshaalde *
Hahaha jij bent lekker aan de klus met de maxi cosi ! (zit het zonneschermpje wel weer vast ) Ik zal zo eens even kijken hoe het bij ons vast zit....
I$k zei al tegen m'n vriend: ze zullen wel denken op t forum....haha! Maar hij zit inmiddels al: heb m gewoon onder de bekleding verstopt. Weet niet of het zo hoort, maar dat geeftniet
Zonnescherm zit trouwens ook vast *ben nog trots als ik er naar kijk tijdens het lopen* Vind het gewoon een k*t beschrijving die erbij zit *
Aan de onderkant zit zo'n ijzeren pinnetje, die lijkt helemaal dicht te zijn, maar er zit een klein openingetje aan de zijkant. Dat lusje, in dat lintje moet je vanaf de zijkant erin steken. Dan zitie vast