Water in bibi-spenen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door aros, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal,

ik gebruik spenen van het merk BIBI en bij het uitkoken zit er altijd water in de spenen...
    Heeft iemand misschien een tip om het water er goed uit te krijgen?
    Ik knijp altijd al in de spenen en dan komt het er ook wel uit, maar er blijven altijd een paar druppen achter! En dat vind ik een beetje vies lijken op de een of andere manier!

Wie o wie heeft dit ook?

Gr. AROS

2. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik heb dat ook en doe ook zoals jij uitknijpen meer kan je niet doen volgens mij.

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Volgens mij kan je niet meer doen dan knijpen. Heb me er ook altijd aan geergerd, nu gebruik ik een magnetron sterilisator en dan heb je dat probleem niet.

4. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    ik ben Difrax spenen gaan gebruiken, bij deze spenen heb ik dat nog nooit gehad. Vind ik zelf hygiënischer.

5. Heb ook difrax geprobeerd, maar ze vertikt de 6 mnd speen daarvan te gebruiken, nu heeft ze nog steeds 1 van 0-6 mnd in, die wil ze wel!
    Maar bij Difrax zit er geen hoesje omheen, en dat vind ik nou wel weer hygienischer!
    Nou ja, het zal wel niet te verhelpen zijn, mits de magnetronsterilisator dus!
    Nou bedankt voor de reacties in ieder geval!

Gr. AROS

6. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Ik heb het ook bij de Bibi-spenen. Ik las nu dat je ze ook in de magnetron-sterilisator kon doen? Is het dan over?

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ook hetzelfde probleem... Ik kook de spenen elke week uit en moet ze dan ook uitknijpen. Andere spenen zijn hier ook geen succes, alleen de bibi!

8. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    ik gebruik alleen een magnetron sterelisator en had het ook. Je kunt voor de Difrax spenen ook doosjes kopen. Ik doe 'n in een klein plastic bakje of gewoon in een boterhamzakje. Zit standaard in de luiertas.

9. sim

sim Niet meer actief

ik vind dat ook viezig lijken, heb difrax spenen, maar die accepteerd hij niet echt, ze voelen ook wat harder heb ik het idee. ze lijken ook langer dan de spenen van bibi, maar goed dat is misschien een vorm van wennen.

ik krijg nooit al dat water uit die spenen, heel irritant als hij wil gaan slapen, steeds zo'n slurpgeluid...

Deel Deze Pagina