baby hangmat in box

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door boni, 12 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
  2. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Er zijn nu ook hangmatten van Hangloose Baby.
    Ik heb er laatst toevallig één gewonnen bij een babywinkel. Nog niet kunnen gebruiken, pas in januari.
    Ik heb 'm eventjes in de box gehangen en hij lijkt me super!
    Google maar eens.

3. Loveloes

Loveloes Niet meer actief

Ik heb die van Babylonia in t roze. Je mag hem overnemen als je dat wilt! Hier niet gebruikt. Dochter vond het niet fijn.

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    de oudste 2 vonden het niets, de hangmat die wij hadden kreeg ik niet in de box wanneer de box hoog staat. Maw geen goede ervaring mee en koop hem nu niet.

5. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    O die lijkt me nog meer comfortabel . Dank je :D

6. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Goedemorgen. Dankjewel , maar ik ga liever voor een beige of grijs hihi. Toch bedankt ;)

7. boni

boni Actief lid

23 feb 2015
    188
    0
    0
    werkt bij supermarkt
    zegiklieverniet
    Ook goed om te horen dat sommige er geen goede ervaring mee hebben. We wachten nog even met kopen tot we 100% zeker zijn.

8. Marrieb

Marrieb Actief lid

22 aug 2015
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er zelf eentje gemaakt.
    In de kraamweek lag ons dochtertje er heerlijk in te slapen.
    Nu wil ze niet meer helaas...

9. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Nooit gebruikt. Kan namelijk niet in de box hangen als de box hoog staat en nooit echt de moeite genomen om de box aan te passen aan de hangmat.,

10. LianneE

LianneE Niet meer actief

Had er ook een gekregen van iemand.. Ze heeft er alleen voor de foto ingelegen ;)

11. just1990

just1990 Lid

13 sep 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb hem gekregen maar toen ik hem ff wilde proberen merkte ik ook dat hij niet kan als de box hoog staat en als ie eenmaal omlaag moet past het kindje er al niet meer in.. beetje jammer

12. mc87

mc87 Actief lid

11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    We hebben ook een hangmat gebruikt. Hij viel ik op het matrasje van de box Gebruikte hem niet echt als hangmat meer als een soort mandje . Maar onze pasgeboren baby's vonden het heerlijk, links en rechts bescherming te voelen. Net als ik de baarmoeder.

13. Yale

Yale Actief lid

26 okt 2011
    292
    2
    18
    Ik heb er 1 van peppa. Goedkoper dan die van babylonia. Nog niet kunnen uitproberen. Heb hem anders bevestigd zodat de box ook op de hoogste stand kan staan.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,2 KB
      Weergaven:
      6
  14. lablover

lablover Lid

14 jun 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben hem nooit in de box gebruikt en hadden hem eigenlijk al zo goed als opgeborgen tot ons zoontje een afplatting kreeg en zich overstrekte. We kregen toen van het CB het advies om hem in de hangmat te laten slapen . We hebben hem toen een maand gebruikt tot hij ging rollen en toen wilde ik hem niet meer gebruiken. Het is dat we hem hebben maar zou hem voor een tweede niet aangeschaft hebben, vond het idee leuker dan de uitvoering omdat bij die van ons de box er voor omlaag moest

Deel Deze Pagina