Hallo allemaal. Ik wil dolgraag een baby hangmat in de box. Enkel manlief twijfelt of het wel goed is voor de baby. Iemand ervaring? Of gehoord van kraamzorg datt niet mag? Deze dus: Prenatal - Alles wat je thuis nodig hebt voor baby's online kopen! | PRENATAL.NL - Box accessoires online kopen! | PRENATAL.NL - Babylonia - Babylonia Babyhangmatje
Er zijn nu ook hangmatten van Hangloose Baby. Ik heb er laatst toevallig één gewonnen bij een babywinkel. Nog niet kunnen gebruiken, pas in januari. Ik heb 'm eventjes in de box gehangen en hij lijkt me super! Google maar eens.
Ik heb die van Babylonia in t roze. Je mag hem overnemen als je dat wilt! Hier niet gebruikt. Dochter vond het niet fijn.
de oudste 2 vonden het niets, de hangmat die wij hadden kreeg ik niet in de box wanneer de box hoog staat. Maw geen goede ervaring mee en koop hem nu niet.
Ook goed om te horen dat sommige er geen goede ervaring mee hebben. We wachten nog even met kopen tot we 100% zeker zijn.
Ik heb er zelf eentje gemaakt. In de kraamweek lag ons dochtertje er heerlijk in te slapen. Nu wil ze niet meer helaas...
Nooit gebruikt. Kan namelijk niet in de box hangen als de box hoog staat en nooit echt de moeite genomen om de box aan te passen aan de hangmat.,
ik heb hem gekregen maar toen ik hem ff wilde proberen merkte ik ook dat hij niet kan als de box hoog staat en als ie eenmaal omlaag moet past het kindje er al niet meer in.. beetje jammer
We hebben ook een hangmat gebruikt. Hij viel ik op het matrasje van de box Gebruikte hem niet echt als hangmat meer als een soort mandje . Maar onze pasgeboren baby's vonden het heerlijk, links en rechts bescherming te voelen. Net als ik de baarmoeder.
Ik heb er 1 van peppa. Goedkoper dan die van babylonia. Nog niet kunnen uitproberen. Heb hem anders bevestigd zodat de box ook op de hoogste stand kan staan.
Wij hebben hem nooit in de box gebruikt en hadden hem eigenlijk al zo goed als opgeborgen tot ons zoontje een afplatting kreeg en zich overstrekte. We kregen toen van het CB het advies om hem in de hangmat te laten slapen . We hebben hem toen een maand gebruikt tot hij ging rollen en toen wilde ik hem niet meer gebruiken. Het is dat we hem hebben maar zou hem voor een tweede niet aangeschaft hebben, vond het idee leuker dan de uitvoering omdat bij die van ons de box er voor omlaag moest