Baby hangmatje?!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lilly, 19 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Die van mij hangt ook op de bodem als ik hem niet vaker om de spijlen heen draai. Ik heb het precies zoals EllE beschrijft gedaan!

2. jundi

jundi Lid

4 apr 2006
    50
    0
    0
    Hmmm ik heb hier ook een hangmatje voor mijn uk maar tot nu toe nog niet gebruikt omdat ie dus ook op de bodem komt... nu kon ik dat wel verhelpen door het ding meer te spannen maar zoals ie hier hangt op de foto zo hangt ie bij mij niet, bij Noa vouwt het ding helemaal om haar heen waardoor ze nog maar een spleetje heeft om tussen door te kijken...
    Zou iemand eventueel een foto kunnen maken vvan de bevestiging? ik kom er echt niet uit.

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum

Ja die bedoel ik.
    Heb hem dus (nog) niet gekocht, want mijn man vind het onzin.
    Laatst las ik ook ergens dat er veel ongelukken mee gebeuren.......
    Maar ik tweifel nog steeds heel erg, zeker als ik zo'n lief plaatje zie......... :D

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wij konden er 1 uitproberen van de thuiszorgwinkel. Bij ons hing ie ook helemaal op de bodem, dus we hebben er geen genomen. Hij vouwde ook helemaal dicht aan de zijkanten..

5. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    mijn nicht heeft er een voor haar zoontje en die kleine heeft er erg veel plezier van gehad en weet zeker dat als ik zwanger ben ik er ook een wil hebben.
    ze worden er zo rustig van helemaal top zo'n hangmatje

liefs kim

Deel Deze Pagina