Oe, ze zijn erg leuk, maar voor die prijs? Zou ik persoonlijk even verder zoeken. Maar als je de centjes er voor over hebt.. doen! Groetjes Patrice
sorry maar vind de kaartjes niet leuk. kent er iemand een site waar ze niet van die moderne kaartjes hebben maar ook wat ouderwetser. Vind eht allemaal zo modern te veel kleur. ben niet zo'n oubollig typetje maar vind de geboortekaartjes die ik tot nu toe heb gezien niet zo mooi en me vriend ook niet gelukkig' wie kan me helpen xx jessey
Kijk over op www.geboortekaartjes.nl, staan nieuwere op en oudere! En de kaartjes bij www.blijebij.com vind ik wel heel erg duur! Jammer van je geld, kan wel de helft goedkoper!
www.geboortepost.nl Kan je zelf ontwerpen, en ze hebben ook kant en klare kaartjes. Zijn ook heel veel moderne kaartjes te krijgen. En ze kosten 1.50 per stuk en ze worden ook nog voor je gefrankeerd en verzonden (als je dat wil.) Ik heb toevallig gisteren weer een proefduk ontvangen van een kaartje dat ik zelf gemaakt heb en de kwaliteit is super. Groetjes Vera
Ik wou even zeggen dat ik ze echt heel erg leuk vind. Ze zijn idd wel wat aan de prijzige kant, iets te voor mijn budget Maar als geld geen rol zou spelen zou ik het misschien wel doen, zijn echt erg leuk!
Neh.. ik vind het niks. Veel te druk en voor tweelingenkaartjes zit er al helemaal geen keuze bij, 1 kaartje voor elke optie (jongen/meisje, meisje/meisje, jongen/jongen)