Ik heb voor mijn zoontje een mooie voetenzak besteldvoor de maxi cosi, maar ik vind hem eigenlijkvrij kort! Passen ze daar wel tot ongeveer 9 maanden in? Mijn zoon is ietsjes langer dan gemiddeld.. Ik heb hem nu van Jollein maar zie dat de koeka evenlang is. Vonden jullie een voetenzak fijn?
Ligt eraan wat je met de maxicosi wil doen.. als je hem alleen als autostoel gebruikt vind ik hem niet nodig. Maar op de wandelwagen is het wel lekker. Zeker als ze heel klein zijn want ik gebruikte nooit een jas maar alleen een vestje.
Ik ben heel blij met de voetenzak van koeka. Ook voor in de auto, als ik haar namelijk naar kdv breng hoef ik haar namelijk geen jasje aan te doen. Als ik langer buiten ben die ik dat wel omdat de bovenkant niet helemaal bedekt is. Zelf vind ze het ook heerlijk en kruipt ze er lekker in weg. Ze is nu 6 maanden, iets langer dan gemiddeld en heeft nog zat ruimte over.
Ik had er wel een gewoon van prenatal. Super warm en kan helemaal dicht. In de auto zet in de verwarming aan dus dan is het snel warm en voldoet een dekentje ook. Maar op de wandelwagen ideaal. Ik zou er dan wel opletten dat hij goed dicht kan want dat kunnen ze blijkbaar niet allemaal
Wij gebruiken geen voetenzak meer. Onze dochter is 9 mnd. Vind het zelf een beetje onhandig en overdreven. Als het echt heel koud wordt krijgt ze een ski broekje aan
Zoon is 8 maanden, hier ook geen voetenzak meer. Maar gebruik de maxi cosi ook alleen in de auto en de supermarkt. Bij alle andere zaken zet ik de wandelwagen op het onderstel of neem ik een draagdoek.