kietelen of scheetjes op de buik werkt hier erg goed. toen ze nog niet kon lopen gingen we zelf ook kruipen en ons dan verstoppen. dan als ze ons gevonden had laten schrikken vond ze ook erg lachwekkend. laten schrikken vind ze nu nog erg grappig
Ik probeerde hier pas een vlieg met een krant neer te meppen. Lukte niet maar mijn zoon ging stuk na elke mep. Ook als ik Nies en dan blijf "Niezen" gaat hij steeds harder lachen. Soms zijn het dus hele stomme dingen die ze hilarisch vinden. Komt vanzelf wat voorbij.
Mijn zoon was echt een "tough crowd" toen hij klein was. Ik kon bij wijze van salto's, radslagen of koprollen maken maar ik kreeg altijd maar een klein glimlachje terug. Gelukkig is dat helemaal goed gekomen! Bij onze dochter heeft het ook even geduurd maar ze lacht nu wel echt om van alles. Met mond op buik blazen, doen alsof we schrikken, kiekeboe, doen alsof je valt, achter haar aan rennen etc. Kortom het komt vanzelf!
Mijn dochter Is nu 4 maar lacht nog niet heel vaak hardop in de zin van schaterlachen en dat heeft ze nooit echt gedaan, wat We ook probeerden. Ze Is er te serieus voor zeggen We weleens. Zoonlief kan overal om lachen, als ik heel droog boe zeg, dan begint hij al haha
Dat deed ze hier op 7 mnd ook nog niet.. Lachen met geluid Echt hardop lachen enzo was pas vanaf 1,5 jaar denk ik zelfs
Leuk om alle reacties te lezen. Mijn dochter lacht wel veel, ook komt er soms een gilletje bij. Maar het echte schaterlachen blijft uit. Hoe dolblij, gelukkig en fantastich haar lachjes ook zijn, stiekum duim ik toch een beetje op een schatertje. Maar dat laatste zeg je natuurlijk nooit hardop
Om de stomste dingen lacht hij, hangt van zijn bui af. Achter hem aan kruipen, hem opjagen en naast hem met de handen op de grond slaan. "Potverdikkie!" Roep ik dan zg boos en dan grijp ik hem (kietel, bijt) in zijn zij. Het leukste wat er is!
Soms om de meest vreemde dingen zoals laatst in de wipstoel gooide ik de staart van een knuffelbeest naar hem toe, dat was z'n hardste gelach tot nu toe Normaal lacht hij om kietelen met je neus in z'n nek of op z'n buikje, bij het verschonen als ik z'n broek aantrek en hem dan per ongeluk in z'n zij oppak, als hij in de loopstoel zit en ik me voor hem verstoppel.