baby hardop laten schaterlachen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Shiela88, 20 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    kietelen of scheetjes op de buik werkt hier erg goed.
    toen ze nog niet kon lopen gingen we zelf ook kruipen en ons dan verstoppen.
    dan als ze ons gevonden had laten schrikken vond ze ook erg lachwekkend.
    laten schrikken vind ze nu nog erg grappig

2. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Ik probeerde hier pas een vlieg met een krant neer te meppen. Lukte niet maar mijn zoon ging stuk na elke mep.
    Ook als ik Nies en dan blijf "Niezen" gaat hij steeds harder lachen.

Soms zijn het dus hele stomme dingen die ze hilarisch vinden. Komt vanzelf wat voorbij.

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Mijn zoon was echt een "tough crowd" toen hij klein was. Ik kon bij wijze van salto's, radslagen of koprollen maken maar ik kreeg altijd maar een klein glimlachje terug;). Gelukkig is dat helemaal goed gekomen!

Bij onze dochter heeft het ook even geduurd maar ze lacht nu wel echt om van alles. Met mond op buik blazen, doen alsof we schrikken, kiekeboe, doen alsof je valt, achter haar aan rennen etc.

Kortom het komt vanzelf!;)

4. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    "Happen" in de hals en daarbij kwamen mijn haren (staart) in haar gezicht. Dat was gieren!

5. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Mijn dochter Is nu 4 maar lacht nog niet heel vaak hardop in de zin van schaterlachen en dat heeft ze nooit echt gedaan, wat We ook probeerden. Ze Is er te serieus voor zeggen We weleens.
    Zoonlief kan overal om lachen, als ik heel droog boe zeg, dan begint hij al haha

6. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Dat deed ze hier op 7 mnd ook nog niet.. Lachen met geluid

Echt hardop lachen enzo was pas vanaf 1,5 jaar denk ik zelfs

7. Shiela88

Shiela88 Actief lid

15 okt 2015
    103
    23
    18
    NULL
    NULL
    Leuk om alle reacties te lezen. Mijn dochter lacht wel veel, ook komt er soms een gilletje bij. Maar het echte schaterlachen blijft uit.
    Hoe dolblij, gelukkig en fantastich haar lachjes ook zijn, stiekum duim ik toch een beetje op een schatertje. Maar dat laatste zeg je natuurlijk nooit hardop:p:p

8. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Om de stomste dingen lacht hij, hangt van zijn bui af.

Achter hem aan kruipen, hem opjagen en naast hem met de handen op de grond slaan. "Potverdikkie!" Roep ik dan zg boos en dan grijp ik hem (kietel, bijt) in zijn zij. Het leukste wat er is! :D:D

9. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Kiekeboe (en jezelf ook echt verstoppen) is hier altijd een succesnummer 😁

10. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Soms om de meest vreemde dingen zoals laatst in de wipstoel gooide ik de staart van een knuffelbeest naar hem toe, dat was z'n hardste gelach tot nu toe :D
    Normaal lacht hij om kietelen met je neus in z'n nek of op z'n buikje, bij het verschonen als ik z'n broek aantrek en hem dan per ongeluk in z'n zij oppak, als hij in de loopstoel zit en ik me voor hem verstoppel.

Deel Deze Pagina