Ik heb wel eens gelezen dat je misselijk kan zijn aan het einde van je zwangerschap. Zo weet ik uiteraard ook dat je dat in het begin kan hebben. Maar ik heb het nu. Kan dat te maken hebben met de zwangerschap? Zijn er meer dames die hier last van hebben (gehad)?
Ik was de eerste maanden van mijn zwangerschap ook heel erg misselijk. Ik ben toen zelfs een paar kilo afgevallen. Daarna is het een tijdje weggeweest, maar sinds kort hang ik weer bijna elke dag over de wc pot heen. Ik moet wel zeggen dat ik vanaf het begin ook last van maagzuur heb. Misschien dat het daardoor komt. groetjes Carina
Ik ben ookal weer een paar weken vanaf 's middags misselijk. En dat tot ik in slaap val... 's morgens heb ik er geen last van... Ook bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit gehad, denk dat het er bij mij gewoon bij hoort...Balen is dan wel dat je nog moet koken, de rest van het gezin heeft natuurlijk wel gewoon trek... Het is erg vervelend, maar gelukkig niet schadelijk voor de baby... Sterkte meis... Groetjes Catheleine
Vergeet er bij te vertellen dat ze dit bij haar eerste kindje ook had, en de enige remedie was bij haar bevallen.... . Nu bij haar derde zwangerschap ook weer veel last. Ze heeft pillen van de huisarts die mogen.