Theeservies (bv Nijntje)

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Bloempje83, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onze zoon is helemaal gek van koffiekopjes en lepeltje, hij kan zich er uren mee vermaken :D dus ben ik voor hem op zoek naar een theeservies wat leuk is voor een jongen!

Het is natuurlijk bijna allemaal roze, maar nu heb ik bij iemand 1 van plastic gezien van nijntje.

Heeft iemand dit theesetje liggen en wordt het niet meer gebruikt? Ik neem het graag van je over!

Groetjes Bloempje83

2. Petra1980

Petra1980 VIP lid

12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    ik heb hier die van Nijntje. Ga even kijken voor je wat de staat van de spullen is.

X

3. Petra1980

Petra1980 VIP lid

12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    e hgbnv aaaaaaoooooooooosssssssssssssxxxx/////b mmmmmm //////// N /nl nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnk w /*-69+
    3...22220147/-**--+

4. Dat zou hartstikke fijn zijn. Alvast bedankt! :)

5. Petra, heb je nog iets gevonden?

Of andere dames?

6. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Ik weet dat ze bij de hema nog wel eens setjes van metaal hebben.Wij hebben er 1 gehad van rood met witte stippen dus niet echt "echt"meisjes.Misschien hebben ze het er nog wel.

Voor de rest kan ik je niet helpen,maar wie weet tref je het daar.

7. Die rood met witte stipjes had ik wel gezien, maar vond mijn man echt te meisjesachtig. Maar bedankt voor je tip!

8. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Ik vond het eigenlijk wel mee vallen vandaar.Denk dat een theeserviesje dan ten alletijden wel meisjesachtig zal blijven.Is vaak ook voor hun gemaakt.

Trouwens ze hadden ook serviesjes bij de zeeman alleen die zijn wel van steen gemaakt.Wel dik en stevig hoor.Ook zat daar winnie the pooh tussen.Wie weet hebben ze die nog en anders misschien wel andere.

9. Steen is hij denk ik nog een beetje klein voor. Er valt nog wel eens wat uit zijn handen.

Ja, ik weet ook wel dat het eigenlijk voor meisjes is, maar ach als hij het leuk vind mag hij d'r van mij mee spelen. Maar dan liever wel een niet te meisjesachtige set. Die van nijntje viel wel mee vond ik maar vind ik nieuw wel erg duur.

Maar we zoeken rustig verder...

10. hugbear

hugbear Actief lid

26 sep 2008
    306
    0
    0
    Enschede
    Ik weet dat ze bij de toysxl (toys r us) een setje hebben voor 18 euro.

Deze hebben we zelf ook gekocht. Hij is wit met oranje en geel. Dus echt ook voor jongens en van plastic! Het was wel even goed zoeken in de winkel.

Groetjes hugbear

11. kili

kili Niet meer actief

Hoi Bij top1toys hebben ze ook veel, Welkom op Top1Toys.nl, nummer één in speelgoed!
    Dit is een voorbeeld. Ze hebben ook andere dingen.

Mijn zoontje heeft hetzelfde setje, maar die speelt er zelf nog mee.

Je hebt er ook een van 8.99 zag ik met lepeltjes en koffiekopjes.

Geen idee trouwens of deze winkel in je buurt zit.

Action had ook van die serviesjes, maar ik weet niet welke kleuren !

Succes met zoeken/vinden!

12. Petra1980

Petra1980 VIP lid

12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    Hai bloempie,

Ik heb het theeserviesje van Nijntje nog. Wat zou je ervoor willen geven?

Het moet in ieder geval via pakketpost verzonden worden, want het pas niet in een envelop. Of kom je het ophalen in Den Haag?

Misschien is het dan goedkoper om een serviesje in de winkel te kopen. Nou ja laat het maar weten.

Groetjes Petra

13. Ja dat is waar, pakketpost maakt het zo duur! Dan komt er minimaal 5 euro bovenop. Dan wordt het wel duur denk ik. Nieuw zijn ze 17,- geloof ik.

;) daar had ik misschien eerder even over na moeten denken.
    Dan hou ik toch maar de aanbiedingen in de winkels in de gaten denk ik.

14. Petra1980

Petra1980 VIP lid

12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    Is prima hoor. Mocht je nou toch alsnog interesse hebben dan hoor ik het wel.

Ik wil graag 10 euro (incl. 6,75 euro verzendkosten) voor het setje hebben.

Groetjes Petra

Deel Deze Pagina