Duizelig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roxyroxx, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

Ben de laatste dagen echt ontzetten duizelig, out of the blue. Ik eet in principe gewoon mijn maaltijden en af en toe een tussendoortje. Mijn bloeddruk was gisteren nog prima in orde.

Iemand tips of een idee waar dit vandaan kan komen??

2. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoeveel weken ben je precies?
    T/m de 16e week kun je veelal gaan hyperventileren door het extra bloed dat rondgepompt moet worden.
    Ik herken het heel goed hoor, ik ben ook de laatste weken heel licht in m'n hoofd, heel zweverig.
    Heb verder m'n bloed en zo ook allemaal prima in orde!

3. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het ook maar wel icm lage bloeddruk 95/60.
    Gisteren nog ik vroeg iemand in de winkel wat en kreeg ineens sterretjes, gauw gaan zitten.
    Is erg vervelend, bouillon wil ook weleens helpen.

4. Luv123

Luv123 Lid

9 sep 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 9 weken zwanger en sinds begin deze week ontzettend vermoeid. De dagen op het werk houd ik met zeer veel moeite en flink wat duizelige momenten nipt vol. Vorige week was mijn bloeddruk nog helemaal goed, dus ga er ook vanuit dat het gewoon 1 van de zwangerschapskwalen is, maar wel een hele vervelende. Het enige wat bij mii helpt is slapen, dus om 8 uur maar weer naar bed:(

5. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar, ik heb er ook last van. Vooral als ik snel opsta vanuit bed of de bank. Moet ik me echt even vast grijpen aan iets omdat alles flink draait. Ik heb toevallig laatst gelezen dat het bij mijn termijn van de zwangerschap hoort. De bloeddruk kan namelijk wat lager zijn dan normaal. Succes!

Deel Deze Pagina