Dames, Ik ben zeer pril zwanger 4 weken en 4 dagen Ik heb nu lichtje steekjes links onderaan (ter hoogte van de plooit +/-) Zou dat mijn baarmoeder kunnen zijn die groeit? Of wat zou het kunnen zijn? Ik heb op 23/12 een afspraak bij de gyne (dan ben ik 6 weken en 4 dagen zwanger) Zou je dan het hartje al kunnen horen kloppen Liefs Lentel
Die steekjes zijn er als je zwanger bent wel ja. Net of je daar de aderen oid beter voelt. Zal mss ook wel met doorbloeding, verandering te maken hebben. Kijk maar eens voor de lijst bij zwangerschapskwaaltjes, want er volgt nog veel meer! Met 6 weken gaan ze meestal nog niet naar het hartje luisteren, dat doen ze pas bij 10-12 weken. Bij 6 weken kunnen ze wel op de echo zien of het goed groeit en het er goed uitziet.
bij mij hebben ze met 6 weken 5 dagen het hartje zien kloppen, horen nog niet. dat kwam bij de volgende met 9 weken.
die steekjes worden volgens mijn vlk veroorzaakt door alle veranderingen die er in je lichaam gaande zijn.
Hier nog 1 met best wel gemene steken en krampen, alsof ik ongi moet worden maar dan minder heftig. Voor de rest alleen wat pijnlijke borsten, maar het voelt heerlijk haha ik heb het er allemaal voor over al ben ik van die krampen wel een beetje bang.... Groetjessss
ik heb het er ook allemaal voor over, maar soms ontrust het me ook die steekjes. Zoals Sarah0023 zegt het voelt aan alsof je ongi zou worden, maar dan in lichte vorm. Gezien ik voor de geboorte van mijn kindje een miskraam heb gehad, blijft het toch in mijn achterhoofd spoken. Maar we blijven positief denken en vooral GENIETEN. Maar ben toch al gerust gesteld door jullie reacties dat het niet abnormaal is, waarvoor een forum al niet goed is Liefs Lentel