baby heeft een verstopte neus.....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lillibit, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland

Merk jezelf niks van als je er zelf in ligt, als je zelf verkouden bent helpt een ui ook heel goed en dan merk ik er ook niks van. 's ochtends goed de ramen open om de lucht uit de kamer te krijgen ;)

2. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    je ruikt het inderdaad niet als je erin ligt. alleen 's ochtends niet opstaan om te plassen en dan weer gaan slapen anders ga je heel erg 'dood' van de stank haha

3. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland

Hahah, helaas moet ik wel elke nacht uit voor de voeding......... maar een wasknijper op de neus doen???? ;):D

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.819
    19.128
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Neuspeer, otrivin baby, bed omhoog en Luuf gebruik ik ook allemaal. Maar wat voor mij het beste helpt, is zelf een hete douche nemen, terwijl ons zoontje in een wipstoel of op zijn aankleedkussen in de badkamer ligt. Ik zet dan ook altijd een bakje met heet water en een beetje Luuf (buiten bereik van je baby!!!) in de badkamer zodat de stoom lekker ruikt. Echt een saunaatje maken, 't kind loopt leeg. :D en voor mama ook geen straf.

5. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    O ja, ik herinner me dat wij bij verkoudheid een theelepel luuf oplossen in heet water en dat bakje op de kamer van Tim neerzetten. (vind ik inderdaad ook beter dan een ui haha)

6. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Hier maak ik zelf een zoutoplossing en ik heb een spuitje, die vul ik hiermee en ik spoel zijn neus helemaal door, dus 2 ml. in het ene neusgat en 2 ml in het andere. Dat werkt heel erg goed. Wat je ook kan proberen is om 's nachts flink dik mentholzalf? (ik kan niet op de naam komen, wit potje met oranje letters speciaal voor babies) op de voetzolen te smeren, sokjes aan en slapen maar.
    Het neusspoelen vinden ze echt niet leuk maar het helpt wel.

Deel Deze Pagina