afgevallen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chihuahuatwins, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chihuahuatwins

chihuahuatwins Actief lid

28 aug 2012
    292
    1
    0
    nederland
    hoi allemaal, wie is er ook afgevallen tijdens de eerste weken zwangerschap? ben tot nu toe al 8 kilo afgevallen... puur door de misselijkheid en heb nu een flinke buikgriep pfff.. gelukkig heb ik aardig wat reserves:p maar toch.. ;)

2. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hier ook 7kg kwijt en nog niks van bijgekomen!!
    ben ook zo misselijk geweest en nu nog af en toe en kan standaard pas s' middags eten en dan ben ik soms nog heel misselijk,maar dan hou ik het wel binnen....

3. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    Hier ook ben 6 kg kwijt sinds de zwangerschap was al voor me zwangerschap bezig met afvalle maar dat lukte niet en nu doe ik er niks voor wel wat meer groente en fruit eten maar niet sporten ofzo ben nu 17 weken ben benieuwd of ik nog meer kwijt raak was al vrij vors dus vk zij al maak niet uit je heb genoeg vetreservers voor de kleine alleen mag niet te veel in een keer kwijt rake bijv geen 3a4 kg in de week ze zij zo het nu gaat gaat het prima als de kleine maar goed groei hoop eigenlijk niks aan te kome enz klink miss raar maar dan is het moeilijker het er vanaf te krijge maar al zou ik aan kome maak het me niet uit en dan maar probere het er af tr krijge als dat gaat

4. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Ik zelf staat nu weer gelijk aan mn start gewicht... een vriendin van mij is nu 25 weken zwanger en is in het begin zoo veel afgevallen door de misselijkheid enzo dat ze nu pas weer op start gewicht is.... dit is wel weer een heel extreem voorbeeld, zij is ook opgenomen geweest omdat ze echt niets binnen hielt...
    Maar dr kindje is super gezond en groeit goed...

Ik zelf ben de eerste maand gelijk 3 kilo aangekomen... in de 2e maand ben ik die 3 kilo weer kwijt geraakt en de laatste maand is daar nog niets bij gekomen... (ik heb bijna geen vetreserves, weeg nu 52 kilo) Ook mijn kindje maakt het goed, en mn buik groeit ook, ondanks dat er geen gewichts toename is...

5. Laust

Laust Niet meer actief

Ik ben ook 8 kilo afgevallen door de misselijkheid. Echt in recordtempo. Ineens kon ik weer eten en inmiddels is er al weer 10 kg (!) bij dus ik sta nu op +2 :)

6. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben de eerste 12 weken 13 kilo afgevallen, daarna werd het stabiel door sondevoeding (tot 18 weken)
    Nu ben ik 38 weken zwanger en van de 13 zitten er 7 weer aan.

7. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik ben 5 kilo afgevallen. Heb nooit gespuugd en ben nooit misselijk geweest.

8. Femkee

Femkee Actief lid

6 nov 2012
    247
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben 25w3d zwanger en ben 5kg afgevallen... Daarvan zitten er inmiddels weer 1,5kg aan (jeeeuuhhj :)) Ben verder niet misselijk of ziek geweest... Dus mijn score is nog steeds -3,5kg... Ik heb ook wel wat vetreserves dus volgens de VK maakte het niet zo heel veel uit, zolang de baby maar goed groeit en ik mij verder goed voel is er niets aan de hand!

9. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben de eerste 15 weken zo beroerd geweest en daardoor 9 kg afgevallen. Nu met 24 weken zit ik nog op -2 kg. Terwijl de kleine veel groter is als dat het hoort te zijn, met de echo's bleek lengte/gewicht van 27 weken....

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ook hier bij alle drie de zwangerschappen in de eerste 15 weken ongeveer afgevallen meestal max 5 kilo. Daarna weer aangekomen.
    Dus op zich is het niet erg hoor, zeker wanneer je wel reserves hebt. Het kindje neemt wat het nodig heeft van jou.

11. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Met mn vorige zwangerschap viel ik af tot week 25.. 15kg in totaal.. daarna 6 bij gekomen. (ik was toen niet te zwaar overigens, nu ook niet haha)
    En er kwam echt een bink van een ventje uit me haha. 54 cm 4240 gram.
    Bij deze zwangerschap ook alleen nog maar afgevallen, ach kan het lijden haha

12. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik was bij mijn eerste 5kg afgevallen en dit bleef zo tot week 24 ofzo. Het was best een beetje eng want ik zat wel tegen het ondergewicht aan, zag er ook echt ongezond uit.
    Woog nog maar 50kg en dat met 22 weken.

Nu was ik ook weer afgevallen in het begin, maar nietzo extreem als bij mijn eerste terwijl ik wel meer overgaf zelfs.

Deel Deze Pagina