hele dag al huilerig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door emje, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden,

Emily is vandaag al de hele dag erg huilerig. nu is ze van de week wel erg verkouden geweest en ze hoest nog steeds wel erg veel. slapen heeft ze vandaag ook nog niet gedaan (sinds 5 uur vanmorgen).
    als ze bij me op schoot zit is ze wel stil. weet iemand wat dit kan zijn?

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Misschien een sprongetje? Fiene heeft heel af en toe ook wel eens van die dagen.. Drinkt ze wel goed?

3. emje

emje Niet meer actief

ze drinkt opzich wel goed. de fles van 09.00 heeft ze wel maar voor de helft op. daardoor kwam ze een uur geleden weer om voeding en heeft toen de hele fles leeggedronken.

ik zit nu maar met haar achter de computer. als ik ze in de box leg of op bedje dan gaat ze huilen. ze zit wel steeds te gapen dus moe is ze wel.

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik zou ook denken aan een sprongetje.... lekker bij je houden als ze dat graag wil.

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oorontsteking? Mijn zoontje (20 maanden) heeft dat nu ook, vandaar dat ik er aan denk. Iemand zei pas dat het heerst?

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Heb je een draagdoek? Doet hier wonderen op zulke dagen! Heb je evengoed twee handen vrij en ze slapen er heerlijk in!

7. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vast een sprongetje. Mijn mannetje is ook uit zijn doen. Wilde gisteravond helemaal niet meer slapen. Pffff vermoeiend he

Deel Deze Pagina