hoi meiden, Emily is vandaag al de hele dag erg huilerig. nu is ze van de week wel erg verkouden geweest en ze hoest nog steeds wel erg veel. slapen heeft ze vandaag ook nog niet gedaan (sinds 5 uur vanmorgen). als ze bij me op schoot zit is ze wel stil. weet iemand wat dit kan zijn?
Misschien een sprongetje? Fiene heeft heel af en toe ook wel eens van die dagen.. Drinkt ze wel goed?
ze drinkt opzich wel goed. de fles van 09.00 heeft ze wel maar voor de helft op. daardoor kwam ze een uur geleden weer om voeding en heeft toen de hele fles leeggedronken. ik zit nu maar met haar achter de computer. als ik ze in de box leg of op bedje dan gaat ze huilen. ze zit wel steeds te gapen dus moe is ze wel.
Oorontsteking? Mijn zoontje (20 maanden) heeft dat nu ook, vandaar dat ik er aan denk. Iemand zei pas dat het heerst?
Heb je een draagdoek? Doet hier wonderen op zulke dagen! Heb je evengoed twee handen vrij en ze slapen er heerlijk in!
Vast een sprongetje. Mijn mannetje is ook uit zijn doen. Wilde gisteravond helemaal niet meer slapen. Pffff vermoeiend he