vaakkomt het door vermoeidheid. maar kan ook zijn dat hij te warm gekleed is. of te druk gespeeld. mijn jongste heeft het regelmatig soms ook maar 1 maar dan is hij echt moe of heel druk geweest. mijn zoon van bijna 4 heeft het ook nog steeds bij vermoeidheid en druk zijjn
Marin heeft het ook wel, ze kan echt heel bleek zijn. Maar zodra ze moe is of iets te warm heeft ze hele rode wangen!En met de tandjes waren ze echt helemaaaaaaal rood
Mijn zoontje heeft ook soms rode wangen, maar ik ga er altijd vanuit dat het gezonde kleur is. Ik heb namelijk ook erg snel rode wangen. Hij heeft in ieder geval geen koorts.
Grappig Dean had het donderdag ook zo erg maar ik denk dat het bij hem nog door de prik komt van de mg die hij woensdag had gehad.
Onze tweede heeft wel een half jaar lang heel rode geïrriteerde wangetjes gehad, echt zielig. Diverse zalfjes gebruikt, maar die hielpen niet of nauwelijks. Tenslotte is het zelf over gegaan in de zomer, en daarna niet meer terug gekomen gelukkig.
dochter van een vriendin van mij was 2.5 maand oud toen de eerste tand kwam dus je heb er vroege vogels bij zitten. Mijn dochter heeft trouwens ook rode wangen maar ik kan ook niets ontdekken.
Hier ook. Milan heeft sinds een week rode wangetjes. Hij krijgt (denk ik dan) nog geen tandjes, maar heeft sinds gisteravond wel koorts. Misschien toch een beetje grieperig?