Mijn dochtertje van 7 weken oud heeft sinds een paar dagen ontzettende 'last' na de voedingen en soms ook tussendoor. Meestal vertoont ze gedrag dat op persweeën lijkt Ze brengt haar benen richting borst, haar bovenlichaampje omhoog, kin op de borst en kreunen/grommen maar...duurt een paar seconden en dan zakt het weer. Daar omheen jengelt ze af en toe wat. Ze lijkt wel pijn te hebben, maar niet aanhoudend. De verpleegkundige op het CB denkt dat het krampjes zijn, maar dan gedraagt ze zich zo anders! Het zal wel kramp zijn, want terwijl ik dit typ ligt ze weer haar hele luier te vullen en daarna is ze ook gelijk weer vrolijk en opgelucht. Maar toch lijkt het me iets anders dan de 'normale krampjes'. Als ze die krampjes heeft dan trappelt ze er vaak op los met gebalde vuisten en is dan echt boos, ook houdt het langer aan en ze gilt het bijna continu uit. Bovendien is dat vaak 's avonds en niet direct gevolgd door poepluiers. In dit geval dus wel. Poep is dun/waterig, maar dat hoeft bij die kleintjes niks te zeggen natuurlijk. Het stinkt wel enorm de laatste dagen! Ik dacht nog aan iets van een buikgriepje (ze is ook verkouden) maar dan zou ze toch ook vaker 'moeten' poepen? Bij haar is het juist minder vaak de laatste dagen (nog wel voldoende/regelmatig). Ze krijgt volledig borstvoeding, soms aangevuld met 1 flesje Nutrilon HA voor de nacht (na de laatste BV die helaas niet iedere dag voldoende is) Herkent iemand dit? Hoort dit bij de leeftijd? Of is het iets om toch even mee naar de dokter te gaan?